Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[2.0.2 3G] Era GSM - brak aktywacji nowej karty SIM przez minimum 1.5 tygodnia!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 b_jan

b_jan
  • 683 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 03 września 2008 - 22:53

Witam, Piszę tego "newsa" ku przestrodze innym, a także w celu otrzymania feedback'a z Waszej strony, czy podobne sytuacje się Wam zdarzyły z waszym iP 3G zakupionym w sieci Era GSM, lub też z inną komórką / operatorem. Wiedziony chęcią zakupu wyczekiwanego sprzętu, jakim był iP 3G, postanowiłem podpisać umowę na nowy numer, niewiele po rozpoczęciu możliwości zawierania nowych kontraktów w ramach przedsprzedaży w sieci Era GSM. Transakcji dokonałem 9.08.2008r. Wraz z podpisaniem umowy, dostałem kartę SIM. Pani w punkcie sprzedaży (sklep patronacki - Al. Jerozolimskie 181, Warszawa) niestety nie mogła wprowadzić moich danych (po 1 próbie, bez ponowienia) do nowego systemu, jak mniemam, obsługi klientów, który właśnie w tych dniach "rodził się". Jednocześnie funkcjonował stary system (info od tej samej konsultantki), do którego po powyżej opisanej próbie, moje dane zostały wprowadzone bez żadnego problemu. Przenieśmy się teraz dobre kilka dni do przodu, tj. do nocy z 21.08.2008 na 22.08.2008, kiedy to właśnie przy salonie sprzedaży sieci Era GSM został zorganizowany event z okazji rozpoczęcia sprzedaży iP 3G w Polsce. Oczywiście, po godzinie 12-stej w nocy odebrałem telefon (byłem 3 w kolejce!). Aktywacja w salonie (a raczej włożenie karty SIM, uruchomienie telefonu przez zdenerwowanego pracownika Ery poszło bez problemu - tak mi się wydawało). Po przyjściu do domu, aktywacja w iTunes też przebiegła bezproblemowo. A potem nastąpiło oczekiwanie... Niestety, do dzisiejszego dnia nie mam aktywowanego numeru telefonu, a tym samym nie mogę wykonywać połączeń, wysyłać smsów, korzystać z internetu poprzez sieć GSM, itp., itd. Mimo wielu telefonów do BOK, wizyt w salonach sprzedaży, a także licznych zgłoszeń w jednym i drugim kanale obsługi klientów, nic nie zostało poczynione, aby tą sytuację naprawić. Co ciekawe, karta sim w systemie Ery cały czas jest "w trakcie aktywacji". Pociąga to ze sobą dość dziwną sprawę (jak dla mnie), jaką jest niemożność wprowadzenia i aktywowania innej karty sim, co mam zagwarantowane w umowie za darmo, w wypadku wadliwego działania zastępowanej karty sim, a przecież moja nie chodzi = jest wadliwa. Nie muszę wiedzieć, że to w Erze jest problem z aktywacją samego numeru, a nie uszkodzenia karty sim. Powyższa sytuacja może mieć miejsce z powodu właśnie 2 systemów obsługi klientów funkcjonujących podczas podpisywania umowy. Szkoda, że właśnie klienci, którzy jako pierwsi zdecydowali się na taki krok, dostali taki "prezent". Mam nadzieję, że mój przypadek jest ewenementem, a tym samym, Wy nie macie podobnych problemów. Proszę jeszcze raz o opisywanie swoich przypadków i wrażeń / czasów aktywacji iP 3G u polskich operatorów. P.S. Proszę również o info (nikt nie potrafi mi na nie odpowiedzieć jednoznacznie), czy pisząc pismo reklamacyjne w sprawie żądania rekompensaty, mogę powoływać się na brak aktywacji karty sim od dnia podpisania umowy i jej otrzymania, odejmując 5 dni roboczych na określoną w umowie aktywację, czy też po minięciu tych samych 5 dni roboczych, ale od dnia otrzymania iP 3G na evencie (przypominam, że wtedy odebrałem tylko telefon). EDIT: Co jeszcze ciekawsze, po włożeniu karty Tak Tak sieci Era, wszystko ładnie chodzi. :) Swoją drogą, "to jest to, co każdy lubi": klient z abo prawie 200zł/m-c - nie może korzystać, a osoba, która zakupiła kartę sim w budce Ruchu - tak, i to od razu. :/ Przy okazji pragnę wspomnieć (zapewne ten temat był już poruszany), że w moim wypadku (nieaktywnej karty sim) nie chodzi GPS, nawet będąc na zewnątrz i posiadając przy tym Wi-Fi, czyli możliwość ściągnięcia map. Rozumiem, że iP 3G ma A-GPS, przez co wstępnie lokalizuje pozycję po nadajnikach GSM, ale czy bez nich nie może być włączony docelowy GPS? Najwidoczniej tak (czekałem baaaardzo długo).

#2 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 08 września 2008 - 15:29

Jak u Ciebie sprawa wyglada? Bo ja dzisiaj rano zakupilem iP 3G 8Gb, i jakos do teraz nie mam jeszcze aktywowanej karty SIM. Pani w salonie powiedziala, ze do wieczora napewno sie aktywuje. A ja czekam i czekam. A swoja droga to z IP jestem w 100% zadowolony. Powiedziano mi takze, ze nie moge wlaczac telefonu dopuki sie SIM nie aktywuje. Prawda czy Fake?

#3 tobel

tobel
  • 238 postów

Napisano 08 września 2008 - 16:30

Fake, jak kupowałem fona w play to telefon z kartą mógł być włączony, a sama aktywacja przeszła pomyślnie o północy




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych