i zonk, ten problem dotyczy już mnie
![:(](https://myapple.pl/forums/public/style_emoticons/default/sad.png)
po miesiącu cieszenia się iPodem przyszedł czas na reklamację. A to za sprawą słuchawek. Prawa słuchaweczka trzeszczy. Dzwoniłem do SADU powiedzieli by przysłać je z paragonem i wymienią. Jak mi to powiedzieli to się nawet ucieszyłem. Do czasu czytania innych wypowiedzi na forum na temat serwisu
![:(](https://myapple.pl/forums/public/style_emoticons/default/sad.png)
Podobno są osoby którym nie uznano reklamacji bo stwierdzono że wszystko jest ok. Jak wiadomo różne są uszyska jak różni są ludzie pracujący w serwisach. Pewno odpali sobie muzyke na 50% mocy i jeszcze jakiś łagodny kawałek i stwierdzi żę wszystko jest ok. I myślą że trafił się jakiś dupek co tylko zawraca im głowę. Teraz prosze was o pomoc. Co napisać w opisie usterki by usłyszeli tą usterkę. Może napisać że przy głośnym słuchaniu? ale to tez nie przy wszystkich utworach. Wiadomo piosenka piosence nie równa. Jak pokazać im to co ja słyszę? jak to opisać fachwo?
Ps: Prosili by wysłać DHL-em na ich koszt. Taka wysyłka dojdzie w 24 godziny. Tylko jestem ciekaw w ile dni zajmie im odesłanie? Jakie macie doświadczenia?