i zonk, ten problem dotyczy już mnie po miesiącu cieszenia się iPodem przyszedł czas na reklamację. A to za sprawą słuchawek. Prawa słuchaweczka trzeszczy. Dzwoniłem do SADU powiedzieli by przysłać je z paragonem i wymienią. Jak mi to powiedzieli to się nawet ucieszyłem. Do czasu czytania innych wypowiedzi na forum na temat serwisu Podobno są osoby którym nie uznano reklamacji bo stwierdzono że wszystko jest ok. Jak wiadomo różne są uszyska jak różni są ludzie pracujący w serwisach. Pewno odpali sobie muzyke na 50% mocy i jeszcze jakiś łagodny kawałek i stwierdzi żę wszystko jest ok. I myślą że trafił się jakiś dupek co tylko zawraca im głowę. Teraz prosze was o pomoc. Co napisać w opisie usterki by usłyszeli tą usterkę. Może napisać że przy głośnym słuchaniu? ale to tez nie przy wszystkich utworach. Wiadomo piosenka piosence nie równa. Jak pokazać im to co ja słyszę? jak to opisać fachwo?
Ps: Prosili by wysłać DHL-em na ich koszt. Taka wysyłka dojdzie w 24 godziny. Tylko jestem ciekaw w ile dni zajmie im odesłanie? Jakie macie doświadczenia?
reklamacja słuchawek?
Rozpoczęty przez
ipodfan
, 28 cze 2006 21:40
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28 czerwca 2006 - 21:40
#2
Napisano 29 czerwca 2006 - 05:33
Ja bym polecal napisanie im, ze przy glosnym sluchaniu tego i tego utworu prawa sluchawka trzeszczy. Najlepiej wrzucic jakies porzadnej jakosci kawalki, zeby nie bylo, ze to wina piosenki.
#3
Napisano 29 czerwca 2006 - 08:18
powinni wymienic bez problemu. ja mialem szumy w lewej sluchawce. poszedlem z tym do apple store - facet w genius barze nawet nie otwieral opakowania tylko polecial na zaplecze i przyniosl mi nowe
#4
Napisano 29 czerwca 2006 - 08:59
devilia, tak własnie wygląda apple
ale niestety w polsce jest SAD ktory o wszystko robi problemy..
#5
Napisano 29 czerwca 2006 - 09:18
co do sadu to tez nie mialem z nimi problemu. w moim ibooku nie dzialalo ladowanie. lacznie z wysylka w obie strony naprawa trwala 3 (slownie trzy) dni, nie kosztowala mnie ani zlotowki a do ibooka nie mialem zadnych dokumentow typu faktura czy karta gwarancyjna jako ze kupilem go na allegro.
#6
Napisano 29 czerwca 2006 - 09:25
hmm, no a mi robili problemy ze nie mam rachunku czy faktury na ipoda a kupowalem w stanach a tam hmm moja znajoma nic wogole takiego nie dostala..
pozniej matka pojechala do londynu a tam tylko sprawdzili numer seryjny i spoko gwarancja wszystko jest..
#7
Napisano 29 czerwca 2006 - 09:36
dzieki wielkie, napisałem że przy głośnym słuchaniu muzyki i przy mocnym basie, dziś wysyłam zobaczymy co będzie dodam ze iPod jest z USA. Zakupiony był 30kwietnia mam paragon ale dziwnym trafem ostatnia liczba roku zakupu do polowy znikla ehhh i ostatnia liczba roku gwarancji cala znikla. taka lipna farba na tych paragonach ehh
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych