Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Kamera internetowa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Leon

Leon
  • 148 postów
  • SkądKielce

Napisano 25 czerwca 2006 - 17:46

Dzisiaj kupiłem kamerke internetową Logitech http://www.logitech....l/produkt/26218, na płycie jest program instalacyjny pod Maca QuickCam 8.0.1, po zainstalowaniu kamery i włączeniu programu wyskakuje mi komunikat że nie ma zainstalowanej kamery, identyczny komunikat wyskakuje mi w programy iChat jak również pod Image Capture. Sprawdzałem kamerke pod winxp i działa. Jaka może być przyczyna, że komputer nie widzi kmery.

#2 Ka

Ka


  • 6 050 postów
  • SkądKraków

Napisano 25 czerwca 2006 - 17:56

Zerknij:

http://www.macplug.o...pic.php?id=1154

#3 pejot

pejot
  • 312 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 25 czerwca 2006 - 21:41

Czesc,
To nie wina iChata ani kamerki tylko wujka Stefana :)
Ten zly wujek zablokowal prosta mozliwosc uzytkowania kamerek USB z iChatem, nalezy zainstalowac "poprawiacz" za niecale 10$ pt. iChatUSBCam, na szczescie to shareware, wiec mozna sprawdzic czy warto.
http://www.versiontr...fo/macosx/20203

Dobra rada: idz na forum Apple i tam wpisz dokladnie tresc komunikatu jaki pojawia ci sie na ekranie, a dostaniesz odpowiedz.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych