[Fotografia] Obróbka grafiki
Napisano 24 czerwca 2006 - 12:19
Napisano 24 czerwca 2006 - 17:34
Napisano 03 sierpnia 2006 - 00:38
potrzebne mi jest raczej amatorski program do obróbki grafiki.Na Windowsie używałem takich programów jak Photoshop. Będe bardzo wdzięczny jeżeli podacie mi jakieś ciekawe linki do stron z takimi właśnie programami.
Dobrze rozumiem, ze Photoshop = amatorski program do obrobki grafiki?
Napisano 03 sierpnia 2006 - 09:20
Jestem początkującum macuserem i potrzebne mi jest raczej amatorski program do obróbki grafiki.
Może Gimp wystarczy? - prosty (kwestia przyzwyczajenia się do nowego położenia opcji), obsługuje warstwy i w dodatku jest darmowy!
Jak na amatorską obróbkę grafiki to powinien być OK.
A tutaj link http://gimp.org/
Napisano 03 sierpnia 2006 - 09:47
A czemu nie? z mojego Photoshopa korzystam zarówno ja, codziennie w pracy, jak i moj 8letni brat, kiedy dopadnie sie do mojego PBDobrze rozumiem, ze Photoshop = amatorski program do obrobki grafiki?

Przylaczam sie do porad poprzednikow:
Gimp
Gimpshop
(Gimpshop modyfikacja Gimp'a polegajaca na jak najwiekszym upodobnieniu konwencji nazw menu/paneli/okien dialogowych do tych stosowanych w Photoshopie)
a inne ciekawe programiki do edycji grafiki znajdziesz tu:
Macupdate: image editing
Macupdate: illustration
Napisano 05 lipca 2008 - 19:28
Ps. Do to jest praca na warstwach? Mam Gimpa ale nigdy tego nie prógowałem... Do naprawde AMATORSKIEJ grafy plecam Paintbrush - a...
Napisano 05 lipca 2008 - 21:32
Może Gimp wystarczy? - prosty (kwestia przyzwyczajenia się do nowego położenia opcji), obsługuje warstwy i w dodatku jest darmowy!
Jak na amatorską obróbkę grafiki to powinien być OK.
A tutaj link GIMP - The GNU Image Manipulation Program
Skoro używał photoshopa to z gimpem sobie poradzi.
Jeśli fotoshop = amatorski program do obróbki grafiki to Gimp jest dla bobasów
Ps. Do to jest praca na warstwach? Mam Gimpa ale nigdy tego nie prógowałem... Do naprawde AMATORSKIEJ grafy plecam Paintbrush - a...