Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

[Fotografia] Obróbka grafiki

• Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 karolek

karolek
  • 171 posts
  • SkądWrocław

Posted 24 June 2006 - 12:19

Jestem początkującum macuserem i potrzebne mi jest raczej amatorski program do obróbki grafiki.Planuję zakupić nowego iMaczka 17" 160 GB z Intelem. Na Windowsie używałem takich programów jak PhotoFiltre oraz Photoshop. Będe bardzo wdzięczny jeżeli podacie mi jakieś ciekawe linki do stron z takimi właśnie programami. Z góry dziękuję za pomoc

#2 Heidi

Heidi
  • 830 posts
  • SkądWarszawa

Posted 24 June 2006 - 13:20

Version Tracker, Mac Update

#3 karolek

karolek
  • 171 posts
  • SkądWrocław

Posted 24 June 2006 - 17:34

Dzęki Heidi!!

#4 jedsok

jedsok
  • 208 posts
  • SkądZoliborz

Posted 03 August 2006 - 00:38

potrzebne mi jest raczej amatorski program do obróbki grafiki.Na Windowsie używałem takich programów jak Photoshop. Będe bardzo wdzięczny jeżeli podacie mi jakieś ciekawe linki do stron z takimi właśnie programami.

Dobrze rozumiem, ze Photoshop = amatorski program do obrobki grafiki?

#5 MacFan

MacFan
  • 97 posts
  • SkądPoznań

Posted 03 August 2006 - 09:20

Jestem początkującum macuserem i potrzebne mi jest raczej amatorski program do obróbki grafiki.

Może Gimp wystarczy? - prosty (kwestia przyzwyczajenia się do nowego położenia opcji), obsługuje warstwy i w dodatku jest darmowy!
Jak na amatorską obróbkę grafiki to powinien być OK.
A tutaj link http://gimp.org/

#6 pixel

pixel
  • 91 posts

Posted 03 August 2006 - 09:47

Dobrze rozumiem, ze Photoshop = amatorski program do obrobki grafiki?

A czemu nie? z mojego Photoshopa korzystam zarówno ja, codziennie w pracy, jak i moj 8letni brat, kiedy dopadnie sie do mojego PB ;)

Przylaczam sie do porad poprzednikow:

Gimp
Gimpshop