Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

DMK Project - skasują CI hasła i obrzucą epitetami


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 MacKozer

MacKozer

  • 7 214 postów
  • SkądŁódź

Napisano 05 sierpnia 2008 - 20:34

Od kilku lat posiadam hosting w firmie DMK Project, na której od ładnych 2 lat wiszą moje dwa poczytne irlandzkie blog (Dzienniki Irlandzkie MacKozer’a oraz www.drakkart.com/eire2). Ponieważ zbliżył się okres opłaty za domenę, a nie mogłem się zalogować do panelu klienta poprosiłem w mailu do firmy o zresetowanie hasła dostępu do panelu klienta (nie mylić z panelem administratora - CPanel). Mail o treści:

Witam

Posiadam u Państwa wykupiony hosting drakkart.dmkproject.net i domenę drakkart.com
8 sierpnia kończy mi się roczny abonament.
niestety nie mogę zalogować się do mojego panelu klienta.
Prosiłbym o zresetowanie hasła i przesłanie mi go na adres e-mail podany w panelu klienta.


Wyraźnie napisałem “Panelu klienta”.

Dzisiaj dostałem od nich maila z informacją że hasło zostało zresetowane. Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu okazało się, że zresetowane zostały wszystkie hasła - FTP, poczta, MYSQL no i hasło do panelu administratora CPanel (firma posiada panel administratora i panel klienta SOK.).

Zadzwoniłem do nich, informując, że skasowano mi wszystkie hasła. Przez pracownika DMK Project zostałem obrzucony epitetami że jestem cytuję

kurwa trepem

. Sytuację próbowała ratować właścicielka firmy Pani Dagmara Kazimierska, oddzwaniając na mój numer, jednakże jej współpracownik wyrwał jej telefon, rzucając groźby że

skasuję konto temu chujowi

.

Dzisiaj rankiem wpłaciłem pieniądze na przedłużenie hostingu o kolejny rok. Pieniądze przejdą na konto z Mbank do WBK jeszcze dzisiaj lub jutro. Okres abonamentowy kończy mi się 8 sierpnia. Ciekawy jestem, czy firma DMK Project może skasować mi konto, bez okresu wypowiedzenia umowy (nie trzymam tam żadnej pornografii itp.) i czy standardem jest obrzucanie swoich klientów tego typu epitetami.

W późniejszych e-mailach właścicielka firmy przeprosiła mnie za zachowanie swojego współpracownika i za epitety jakie pod moim adresem wygłosił przez telefon oraz - co oczywiste - za ich ewidentny błąd i zamieszanie z hasłami. Zastanawia mnie czy dla firmy DMK Project takie zachowanie jest standardem. Przeszukując sieć natknąłem się także na negatywną opinię użytkownika ([opinie] dmkhosting.com - WebHostingTalk, którzy również spotkał się z epitetami wypisywanymi przez pracownika tej firmy.Kolejną opinię określającą administratora serwera tej firmy można spotkać także tutaj: Board FrazPC.pl - Serwery na www - jaki?

Do 8 sierpnia obowiązuje mnie stary abonament za hosting w tej firmie, a - jak wspomniałem wyżej - opłaciłem już hosting za kolejny rok. Jutro zamierzam skontaktować się z biurem Rzecznika Praw Konsumenta, poczekam też klika dni na osobiste przeprosiny współpracownika pani Dagmary.

Ciekawi mnie, czy ktoś z Was także spotkał się z tego typu bardzo agresywnym i obraźliwym traktowaniem ze strony pracownika tejże firmy hostingowej?

Jakie Wy podjęlibyście kroki?

#2 zlotson@mac.com

zlotson@mac.com
  • 1 postów

Napisano 05 sierpnia 2008 - 20:50

Witam, Na szczęście nie spotkałem się z takim traktowaniem a od wielu lat mam różne konta w różnych firmach. W dodatku też pracuję w IT i takie zachowanie pracownika, niezależnie od tego czy klient miał racje, czy był kompletnym laikiem czy (przepraszam) idiotą, skutkowało by NATYCHMIASTOWYM zwolnieniem. Na twoim miejscu natychmiast wypowiedział bym umowę. Przecież domena nie jest przypisana do danego providera na stale..... Dobrze że informacja o 'profesjonalnym podejściu tego ala-admin' pojawiła się w sieci - może to będzie ostrzeżenie dla innych.... Pozdrawiam.

#3 hubiii

hubiii
  • 1 341 postów
  • Skądwroclaw

Napisano 05 sierpnia 2008 - 23:43

hamstwo i tyle zmien uslugodawce czym predzej ..

#4 radekw

radekw
  • 266 postów
  • SkądKraków

Napisano 06 sierpnia 2008 - 10:52

Zgadzam się z kolegami :) Na Twoim miejscu zmieniłbym hosting. W tej chwili jest duża konkurencja w tym sektorze i nie powinieneś mieć problemów z przenosinami.

#5 MacKozer

MacKozer

  • 7 214 postów
  • SkądŁódź

Napisano 06 sierpnia 2008 - 11:53

Dzięki, oczywiście się od nich wynoszę, Zastanawia mnie jednak jak w ogóle można w ten sposób podchodzić do klienta i jak można reagować na tego typu zachowanie, zwłaszcza w stosunku do stałych klientów. mamy kapitalizm i mogą sobie dobierać tych klientów, których chcą, ale wyzywanie kogoś od ch. i trepa jest zwykłą obrazą - w świecie polityki już by się to skończyło sądem. Ciekawy jestem co Wy byście zrobili na moim miejscu - poza przeniesieniem się do innej firmy hostingowej.

#6 KrisP

KrisP
  • 802 postów

Napisano 06 sierpnia 2008 - 12:02

Patrząc na takie sytuacje wiem jedno - nagrywanie rozmów nie jest takim głupim pomysłem jakby się wydawało. Zarówno ze strony firmy (może wywalić na zbity pysk takich pracowników) jak i użytkownika (może udowodnić zachowanie się pracownika wobec klienta).

#7 radekw

radekw
  • 266 postów
  • SkądKraków

Napisano 06 sierpnia 2008 - 13:08

Myslę, że szkoda sobie psuć krew, nie przedłużasz umowy i tyle, przy deklaracji zakończenia wspołpracy powiedziałbym tylko, że przyczyną rezygnacji z usług jest właśnie to zdarzenie, które miało miejsce. Czarny PR dla tej firmy, który zapoczątkowałes tu na forum, będzie dla nich wystarczającą nauczką, gdy rozpowszechni się na innych forach.

#8 ksx4system

ksx4system

    :(){ :|:& };:

  • 593 postów
  • SkądPolska

Napisano 09 sierpnia 2008 - 02:13

polecam netarteria.info - od pół roku wisi tam moja strona i nie było problemów:) a jesli nie umiałem czegos zrobić w panelu - wystarczyło mailnąć do pomocy technicznej i ktoś odpisywał:)

#9 MacKozer

MacKozer

  • 7 214 postów
  • SkądŁódź

Napisano 09 sierpnia 2008 - 11:37

ksx, opinia pół roku użytkowania... w DMK miałem hosting 3 lata. Przez pierwsze 2,5 roku nie miałem powodu do narzekania.

#10 ksx4system

ksx4system

    :(){ :|:& };:

  • 593 postów
  • SkądPolska

Napisano 11 sierpnia 2008 - 15:10

Tak, pol roku. A przedtem gdzies ze trzy platne hosty (jakas poje&#$% tandeta - porzucilem)...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych