

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Posted 26 July 2008 - 11:16
Posted 26 July 2008 - 11:37
Posted 26 July 2008 - 11:48
Posted 26 July 2008 - 12:15
Posted 26 July 2008 - 12:26
Posted 26 July 2008 - 12:27
Posted 26 July 2008 - 12:31
Posted 26 July 2008 - 12:38
Posted 26 July 2008 - 13:14
Posted 26 July 2008 - 13:40
The following service option(s) are available for this product in the location you've selected.
Apple Authorized Service Provider
Apple has a large network of trained technicians to help service your product.
Find an Apple Authorized Service Provider
Posted 26 July 2008 - 14:01
Posted 26 July 2008 - 14:51
Pokazuje datę zakupu, tylko nie wprost a zapomocą daty wygaśnięcia gwarancji, u mnie to 10 styczeń 2009.@Witos
Zadzwoń tam, gdzie kupiłeś sprzęt i zapytaj co jest grane. Bo z tego co rozumiem, to ta stronka nie pokazuje w ogóle daty zakupu Twojego maczka?
Posted 19 August 2008 - 10:11
Posted 19 August 2008 - 10:19
Niestety , to co piszesz to sytuacja, która powinna być, ale my mieszkamy w Polsce i jest jak jest. Ale będzie tak jak piszesz i to już niedługo.
Z resztą najlepiej jest zadzwonić do SADu i dowiedzieć się, może od jakiegoś czasu nastąpiły jakieś zmiany na lepsze, tego faktycznie nie wiem.
Posted 19 August 2008 - 16:59
Posted 21 August 2008 - 14:25
Posted 25 August 2008 - 14:56
Posted 25 August 2008 - 17:32
Posted 27 August 2008 - 00:38
Posted 30 August 2008 - 18:23
Witam serdecznie,
Zamierzam kupić MacBook'a Pro lub MBA w Stanach. Być może nie prześledziłem całego forum ale chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa z językiem polskim i gwarancją. Czy i w jaki sposób można zamienić język w Leopardzie z ang na polski? Jak wygląda sprawa z gwarancją - czy jest jakas międzynarodowa? Czy będę mógł skorzystać z pomocy technicznej w Polsce?
Dzięki za pomoc i pozdrawiam![]()
Posted 30 August 2008 - 19:29
Posted 15 September 2008 - 09:02
Posted 15 September 2008 - 09:18
Posted 20 September 2008 - 22:46
0 members, 1 guests, 0 anonymous users