Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[MB]White Screen i "cykający" dysk


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 _ElviS_

_ElviS_
  • 4 postów

Napisano 15 lipca 2008 - 00:14

Witam wszystkich. Problem podobny do mojego poruszany był na tym forum zapewne dziesiątki razy. Przestudiowałem dokładnie większość topików poruszających podobną problematykę, jednak na próżno, gdyż żaden z nich nie przybliżył mnie do rozwiązania mego problemu, pozostawiając jedynie kolejne powody do strachu i nerwów. ===Specyfikacja==== Platforma: MacBook 2.16ghz Hardware: Standard dla tej konfiguracji poza ramem upgrade'owanym do 2gb OS: OSX Leopard po najnowszym updacie Objawy problemu: -Po starcie systemu pojawia się biały obraz, system nie startuje -HD dziwnie cyka ============== Po kolei. Poszukiwałem jakiejś czcionki do jednego ze swych projektów (jestem grafikiem/webdesignerem) używając Safari, kiedy nagle system się zawiesił bez możliwości jakiejkolwiek ingerencji w to zajście, no, może poza przyciskiem Power, który oczywiście nacisnąłem, aby zrestartować system. Po restarcie przywitał mnie gong i biały ekran... bez jabłuszka. Temu mało interesującemu widokowi towarzyszył równie mało interesujący dźwięk dobiegający z prawej górnej części klawiatury mojego MacBooka (wiele to pewnie nie da, w każdym razie brzmiał to mniej więcej jak " X......XX......X.......XX". gdzie "X" jest owym cichym "cyknięciem"). Skrót odpowiedzialny za odpalenie "trybu awaryjnego" nic nie dał. Pierwsze domysły padły na awarię mechaniczną dysku, w czym utwierdził mnie fakt, iż nie jest on widziany w Disk Utility przy odpaleniu z płytki. Liczę się z tym, że może to być trwałe uszkodzenie, jednak BARDZO zależy mi na odzyskaniu zeń danych. Błagam o pomoc, pliki, które znajdują się na dysku to w dużej mierze m.in. pilne zlecenia do wykonania zarówno jeśli o webdesign chodzi, jak również jeśli chodzi o dużo bardziej