Problem pewnie tkwi w tym ze jestem calkowicie zielony jesli chodzi o podlaczanie routera ale postaram sie wyjasnic. Kupilem router Netgear G-54 i chce podlaczyc go bezprzewodowo przez WiFi. Mac wykrywa router. Po 3 godzinach siedzenia na telefonie z pomoca techniczna z netii i jakies malo zrozumialej dla mnie konfiguracji pan zrezygnowal i powiedzial ze on jednak umie to zrobic tylko na windowsie i zebym zalatwil sobie to sam. Z tego co sie dowiedzialem i co moze byc przydatne to to ze router po konfiguracji i tescie dostaje adres IP czyli jakby byl polaczony do internetu ale gdy wlacze Safari strony laduja sie i na tym sie konczy, nic sie nie wyswietla.

Netgear G-54 + netia
Rozpoczęty przez
heiden
, 02 lip 2008 09:20
6 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 02 lipca 2008 - 09:20
Napisano 02 lipca 2008 - 09:45
moze zamiescisz jakiegos screena? powiesz ktory masz system, i w jaki sposob konfiguruje sie ten router, ping jakis robiles?
Napisano 02 lipca 2008 - 09:57
Niestety nie mam mozliwosci zamieszczenia screena. Ale wiem ze router konfiguruje sie przez przegladarke, nie robilem zadnego pinga. Wszystko co zrobilem to ta konfiguracja przez przegladarke i szukalem czegos (co konsultant netii mi kazal) w preferencjach ale to nic szczegolnego (chcial dowiedziec sie adres routera itp)
Powiedz moze jaki screen zamiescic, postaram sie to zrobic.
Napisano 02 lipca 2008 - 09:59
ale ktorego systemu uzywasz?
Napisano 02 lipca 2008 - 10:04
leopard
co moze byc nie tak?
Napisano 02 lipca 2008 - 17:51
1) otwiera ci sie strona routera w safari?
2) moze problem tkwi w dnsach? sprobuj zapingowac najpierw Wirtualna Polska - www.wp.pl, i jesli nie przejdzie to po ip (212.77.100.101), ewentualnie zadzwon jeszcze do netii i zapytaj jakie dns-y zalecaja.
3) masz moze firefoxa? czasem warto druga przegladarka sprobowac.
4) A moze przed wifi warto zaczac najpierw od kabla? czy przez ethernet dziala? powinno automatycznie wykryc.