Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Rozwalony wyswietlacz; problemy z gwarancją


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1 Sledziu

Sledziu
  • 430 posts
  • SkądWr

Posted 24 May 2006 - 18:44

Więc tak: Szkoła, długa przerwa, wychodzimy na pole, ipod w kieszeni iii bęc. Przewróciłem się. po jakims czasie spogladam na ipoda wyswietlacz pękł, wylał się nie wiem do konca, zaraz zrobie zdjęcia to wyślę i dam linka.. Smieszna rzecz: ipod dziala, slucham sobie muzyki, nawet na informatyce go do komputera podlaczalem i jako dyku uzywalem, wszystko pieknie dziala. Wracamy do odmu, bierzemy opakowanie, dowod zapłacenia cła jedziemy do auchan, apple store, wrocław. pokazujemy iiiii? Fryk. gwarancja, dowod zakpu cokolwiek. mowie panu ze ipod kupiony w stanach, znajoma przez nieta w apple store kupila, ipodzik do niej przylecial ale gwarancja czy dowo zkaupu nie bo placila karta i ze niby dopiero potem jej mają dosłać. nom nie wiem, to potem to juz od 3 miesiecy trwa no ale nic.. Wiec kilka pytan: czy ktos kupowal przez nieta w apple store i plcaicl karta i jak to jest z tym dowodem zakupu czy gwarancja? Czy jezeli np pojechalbym do GB i pokazal im tego ipa, no i mial konto w apple.com i zarejestrowanego ipa czy głądziej by to poszło? i czy gdyby obywatel usa przyszedl do apple store w auchan w polsce to latwiej by mu naprawili czy wymienili tego ipa...? błagam o pomoc..... wogle to wkurzony jestem, bo ledwo upadlem i juz wyswietlacz poszedl, nie ma na nim nawet rys, nic nie peklo tylko na wystiwetlaczu fryk wylal się... komorą w gałę moge grac i tylko batera wypada a wystwielacz twardy jest a tu taki zonk.... prosze pomocy...

#2 jodla

jodla
  • 20 posts
  • SkądNowy Jork

Posted 24 May 2006 - 19:07

Witam. Jezeli ktos kupuje ipod'a w stanach (nawet przez net) to wystarczy tylko numer seryjny jak idziesz do Genius Bar'u. W piatek poszedlem do Apple Store wymienic baterie w ipod'dzie mini (byl kupiony w J&R - to taki duzy sklep z elktronika w Nowym Jorku), koles powiedzial ze nie potrzebuje rachunku wystarczy mu tylko numer seryjny. Zamiast baterii dal mi nowego mini i powiedzial,ze jest jesczena niego 90 dni gwarancji. Dodam tylko, ze mialem wykupiony Apple protection plan. Co do twojego problemu, raczej musisz przyslac go do stanow (moze masz rodzine lub znajomych). W Polsce moga byc problemy z naprawa. Mialem kiedys problem z Nikonem D100 - kupionym w stanach (z gwarancja miedzynarodowa) i w Polsce nic nie moglem zrobic. P.S - jak kupujecie przez internet to zawsze wydrukujcie sobie potwierdzenie zakupu.

#3 Sledziu

Sledziu
  • 430 posts
  • SkądWr

Posted 24 May 2006 - 19:10

to zdjęcia (komora robione) :
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

[ Dodano: 2006-05-24, 20:14 ]
a czy w GB tez będzie tak łatwo wymienić? Do GB troche blizej, taniej, łatwiej, i moja Matka będzie jechała, więc mogła by podejśc. Czy jeżeli ipod w stanach to do stanów...? No a poza tym jak to z tym kupowaniem przez neta....? chodzi mi o te potwierdzenia zakupu, przelewu gwarancje i inne cholerstwa.. bo mnie znajoma niepokoi ze do tej pory nic nie wyslala itd...

#4 Krzysiek

Krzysiek
  • 4184 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 24 May 2006 - 21:24

czesc wyciagu karty mogla pewnie by byc dowodem zakupu... jak myslicie?

#5 Lack

Lack
  • 2171 posts
  • SkądGdynia

Posted 24 May 2006 - 21:35

Tak z ciekawości, gwarancja obejmuje uszkodzenia dokonane przez użytkownika?

#6 ivi

ivi
  • 174 posts
  • SkądZakopane

Posted 24 May 2006 - 22:22

co to jest to Apple protection plan??

#7 51m0n

51m0n
  • 6980 posts

Posted 24 May 2006 - 22:33

Tak z ciekawości, gwarancja obejmuje uszkodzenia dokonane przez użytkownika?


Jeden z myślników z pkt. 14 karty gwarancyjnej:
-w razie uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, czy termicznych, nabywca traci gwarancję.. Zawsze tak jest Lack, z każdym sprzętem!!!

Przykro mi Sledziu ale bedziesz musiał za to zapłacić całą sumkę.

#8 Lack

Lack
  • 2171 posts
  • SkądGdynia

Posted 24 May 2006 - 23:10

Jeden z myślników z pkt. 14 karty gwarancyjnej:
-w razie uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, czy termicznych, nabywca traci gwarancję.. Zawsze tak jest Lack, z każdym sprzętem!!!


A czemu do mnie? Ja tylko naprowadzalem na oczywisty morał ;-)
Pozatym, w niektórych firmach można wykupić gwarancję na wypadek uszkodzenia czy kradzieży sprzętu, więc nie tak do końca zawsze i z każdym.

#9 jodla

jodla
  • 20 posts
  • SkądNowy Jork

Posted 24 May 2006 - 23:14

OT

Do ivi

Apple protection plan - to jest rozszezona gwarancja (zaplacilem za to jakies 30$ )
http://www.apple.com...lecareipod.html

Mam cos takiego rowniez do mojego powerbook'a :)

#10 borzar

borzar
  • 534 posts

Posted 25 May 2006 - 05:26

Re: Rozwalony wyswietlacz; problemy z gwarancją

... ipod w kieszeni iii bęc. Przewróciłem się ...


Obawiam się że gwarancja nie obejmuje fizycznych uszkodzeń. Czeka cię naprawa za gotówkę lub iPod szufla - czyli bez wyświetlacza.

Miałem kiedyś po pijaku podobną przygodę z telefonem Nokia - usiadłem na telefonie, który był w tylnej kieszeni spodni. Telefon na gwarancji ale uszkodzony wyświetlacz. W firmowym serwisie dowiedziałem się, że owszem mogą wymienić wyświetlacz acz koszt naprawy niemal będzie równał się nowemu telefonowi.

#11 51m0n

51m0n
  • 6980 posts

Posted 25 May 2006 - 08:47

A czemu do mnie?


Do Ciebie bo zadałeś pytanie, a Sledziu przeczyta sobie przy okazji :wink: Tylko widzisz, tą gwarancję trzeba dodatkowo wykupić, w standardzie się nie spotkałem żeby była!

Borzar, mój znajomy kiedyś po pijaku zgubił telefon. Też Nokię, nowiutką, śliczniutką.. tygodnia jej jeszcze nie miała. I musiał znów używać starego, którego jeszcze nie zdążył sprzedać. Morał: chcesz pić? Zostaw telefon w domu :D

#12 Sledziu

Sledziu
  • 430 posts
  • SkądWr

Posted 25 May 2006 - 14:23

tylko troche chore.. bo jak mi udowodnia ze zrąbałem go sam? nie ma zadnych rys, pękniec folii nawet nie zdarlem z niegpo, i zawsze w pokrowcu nosilem... hmmm no i wczoraj jakbylem w auchan to kolo powiedzial wlasnie zebym jakis dowod dal i oni go niby wysla do naprawy,,, wogle nie mowil ze tego sie nida naprawic.... nom nie wiem, zyczcie szczescia,,, jakby w pologne nie cchieli naprawic t osprobuje w D i GB... thx

#13 51m0n

51m0n
  • 6980 posts

Posted 25 May 2006 - 16:53

Jak nie ma żadnych rys ani pęknięć, to może da rade!!! Spróbować zawsze można, a w tym przypadku powinieneś - ze względu na koszty.

#14 Sledziu

Sledziu
  • 430 posts
  • SkądWr

Posted 25 May 2006 - 20:48

nom.. na razie poczekam na jakikolwiek dowod zakupu od znajomej, no i poprobuje z niemcami i brytyjczykami...

#15 51m0n

51m0n
  • 6980 posts

Posted 25 May 2006 - 21:12

Gdzieś tu na forum ktoś opisywał, że w Polsce miał problemy, żeby wymienić zepsutego iPoda, a w USA tylko numer seryjny zczaili! Także życzę Ci żeby w UK, czy u germanów było tak samo!

#16 jbwm

jbwm
  • 1878 posts
  • SkądB-stok/Polska

Posted 26 May 2006 - 09:33

w Niemczech albo w GB pewnie nie bedziesz musial miec dowodu zakupu. przeciez na ipodzie z tylu jest nr seryjny i wystarczy ze ktos w serwisie go wpisze do kompa i bedzie wiadomo czy ipod jest na gwarancji czy nie. tylko jak go sam nie kupiles to raczej musisz znac nazwisko i imie osoby ktora go kupila i powiesz np ze dostales ipoda w prezencie. a ze w Polsce musi byc dowod zakupu to wiadomo dlaczego... ja do swojego ibooka kupionego w Anglii czekalem na dokumenty 7mies. wysyalem maile do Anglika ktory mi kupil ibooka z prosba o ten dokument i ciagle nic. w koncu po 7 mies mi przyslal ale strasznie sie dziwil po co wogole mi to skoro wszystko jest w bazie danych sklepu. z ibookiem dostalem tylko instrukcje obslugi. zadnych innych papierkow typu gwarancja itp. tak samo z ipodem kupionym w Japonii. chyba tylko w Polsce daja jakies inne papierki dot gwarancji.

#17 jb

jb
  • 38 posts

Posted 26 May 2006 - 14:50

Gdzieś tu na forum ktoś opisywał, że w Polsce miał problemy, żeby wymienić zepsutego iPoda, a w USA tylko numer seryjny zczaili!!


to ja pisałem ... ku pokrzepieniu sercu :)

historyjka jest ciągle na http://www.bilyk.inf...prawialemipoda/

#18 51m0n

51m0n
  • 6980 posts

Posted 26 May 2006 - 15:52

to ja pisałem ... ku pokrzepieniu serc


No właśnie :)

#19 Sledziu

Sledziu
  • 430 posts
  • SkądWr

Posted 26 May 2006 - 16:54

ku pokrzepieniu serc... :) moje jest troche pokrzepione thx ;]

#20 ivi

ivi
  • 174 posts
  • SkądZakopane

Posted 27 May 2006 - 15:12

kurcze, j aswojego ipod'a kupiłem w wiedniu w grudniu, i nie wiem 3 wprowadzili go do bazy danych apple, a jako gwarancje mam dowód zakupu... A co jak by się biedaczek zepsół?? mam zapier.... do wiednia??!! Mam wrażenie że nawet jeżeli go wprowadzili do bazy danych, to i tak dupa, bo w polsce robia zawsze problemy... :/

#21 Lack

Lack
  • 2171 posts
  • SkądGdynia

Posted 27 May 2006 - 17:32

No teges, chyba naprawdę nie spodziewaci się, że Apple udostępni bazę danych swoich klientów i ich zakupów takiemu SAD'owi, co?

#22 Sledziu

Sledziu
  • 430 posts
  • SkądWr

Posted 27 May 2006 - 19:17

nom SADysta na poczatku mnie zbywal ale jak ozbaczyl ze znam sie troche na rzeczy to zrobil sie mily i pomocny i wogole i mówił ze własnie oni nei amja dostepu do bazy apple i niemoga poprostu sobie wpisac numeru seryjnego ipa i wszystko posprawdzac co im trzeba i dlatego potrzebuja jakis dowodo zakupu czegokolwiek co potwiedzi sprzedaz w apple center..

#23 leju

leju
  • 150 posts
  • Skądwrocław

Posted 31 May 2006 - 12:43

sledziu nie placz :mrgreen: :mrgreen:

[ Dodano: 2006-05-31, 13:43 ]
bedzie ok jak kupisz soe imaca

[ Dodano: 2006-05-31, 13:43 ]
zobaczysz ze psp rulez




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users