Gwarancja
#1
Napisano 18 maja 2006 - 07:51
#2
Napisano 18 maja 2006 - 09:42
#3
Napisano 18 maja 2006 - 09:47
#4
Napisano 18 maja 2006 - 10:15
A skąd sprzedawca ma wiedzieć, że np. iPod nie został skradziony?ale gwarancja byc musi?
Pewnie że musisz mieć jakiś papier na niego.
#5
Napisano 18 maja 2006 - 12:00
#6
Napisano 18 maja 2006 - 12:28
#7
Napisano 18 maja 2006 - 12:42
#8
Napisano 18 maja 2006 - 12:57
http://www.apple.com...arancja_qa.html
Dlatego do naprawy gwarancyjnej w Polsce nie są przyjmowane komputery(czyli Ipody chyba tez):
* zakupione poza Unią i nie posiadające dokumentu odprawy celnej (nie dotyczy obcokrajowców) i dokumentu zakupu z numerem seryjnym
* zakupione w Polsce poza oficjalną siecia sprzedaży Apple (nie posiadające oryginalnej gwarancji Apple IMC Poland)
Jest wiecej tego tekstu, wiec jak dostane tylko paragon to gwarancja przez Apple IMC Poland nie bedzie uznana, jedynie u sprzedawcy :/ Szkoda, bo dobre ceny sa na allegro ale jednak wole miec gwarancje.
#9
Napisano 20 maja 2006 - 14:11
#10
Napisano 20 maja 2006 - 14:14
a nie wiecie przypadkiem czy jeżeli kupiłem ipod'a w wiedniu, to uznaja mi go w polsce na gwarancji??
ojej watpie ze Ci ktos odpowie...
prawy gorny rog, zakladka szukaj, wpisz gwarancja i czytaj co tam napisane
juz bylo wiele tematow o gwarancji. poczytaj rowniez te nie zwiazane z ipodami.
nie dziekuj.
#11
Napisano 20 maja 2006 - 14:24
www.bilyk.info/jaknaprawialemipoda
Powiesiłem właśnie tekst, który czekał sobie rok na moim komputerze a powstał pod wrażeniem tego jak udało mi się w USA naprawić iPoda... o tym jak idiotycznie wyglądałem taszcząc pudełko i wszystkie papiery przez ocean... i jak dwie osoby bazgrząc na wizytówce mogą zadecydować o wymianie iPoda na nowy w kilka minut ... i o tym, że kupując komputer na Ruskiej we Wrocławiu przestałem być anonimowy wchodząc do sklepu w NYC ...
#12
Napisano 20 maja 2006 - 14:31
#13
Napisano 20 maja 2006 - 16:29
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych