Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

wybrany numer jest nieprawidłowy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 dredziarz

dredziarz
  • 869 postów
  • SkądKatowice, PL

Napisano 02 czerwca 2008 - 15:13

Próbując wybrać teraz numer z ajfona zrobiło się coś dziwnego: otóż wybierając numer czy to wpisując go numerkami czy z książki pani w słuchawce mówi: wybrany numer jest nieprawidłowy... No i dupa na maksa bo nie mogę się nigdzie dodzwonić. A numery są na 100% dobre. Jakiś pomysł? iPhone 8GB, 1.1.4

#2 quzo

quzo
  • 1 239 postów
  • Skądwawa

Napisano 02 czerwca 2008 - 15:15

albo zły numer albo wina operatora :P

#3 Medziak

Medziak
  • 108 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 czerwca 2008 - 15:15

usun "48" przed numerem...

#4 dredziarz

dredziarz
  • 869 postów
  • SkądKatowice, PL

Napisano 02 czerwca 2008 - 15:17

nie ma 48, jest 48, jest +48 no i nic nie zmienia. Problem operatora to nie jest bo znajomy z play ma normalnie działający zestaw w tej chwili. Any other ideas?

#5 opol300

opol300
  • 15 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 czerwca 2008 - 15:35

to wina operatora...zapewne masz nr tel w Play..mialem dokladnie ten sam problem ale juz jest ok.

#6 quzo

quzo
  • 1 239 postów
  • Skądwawa

Napisano 02 czerwca 2008 - 15:40

ja mam w play i nigdy takich problemów nie miałem, sproboj bez 48 i bez zera a nóż zadziała

#7 J A S I E K

J A S I E K
  • 37 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 czerwca 2008 - 16:17

Przecież już napisał ,że próbował bez 48...

#8 stinger

stinger
  • 329 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 czerwca 2008 - 16:21

Jeżeli IP działał prawidłowo, w sensie dzwonił, myślę, iż powinienieś wyczyścić ustawienia sieciowe: Ustawienia Ogólne/ Ustawienia fabryczne/ Wymaż informacje o sieci . Powinno wrócić do stanu poprzedniego, z tym że będziesz musiał wpisać ustwienia EDGE ponownie. daj znać czy pomogło??? Na koncu zresetuj swojego IP.

#9 referee

referee
  • 37 postów
  • SkądWawa/Mielec

Napisano 02 czerwca 2008 - 16:21

Witam! włóż inna karte innego operatora. prosto szybko i tanio (max 5zł pop na CPN) bedziesz wiedział czy to iphone czy operator Pozdrawiam

#10 quzo

quzo
  • 1 239 postów
  • Skądwawa

Napisano 02 czerwca 2008 - 16:35

chyba już wiadomo czemu sie nie możesz dodzwonić

W blogu rzecznika Play, Marcina Gruszki, dziś o 15:45 pojawiła się informacja o awarii uniemożliwiającej wykonywanie połączeń w ramach zasięgu Plus-a.

Jak napisał rzecznik, awaria wystąpiła około 15:15: mogą wystąpić problemy z dodzwonieniem się do numerów z zasiegu PLUS GSM, pracujemy intensywnie aby opanować sytuację. Przepraszamy i prosimy o cierpliwość.

Według informacji , awaria nastąpiła w związku z przeciążeniem nadajników Plusa i obecnie możliwość wykonywania połączeń stopniowo jest przywracana w poszczególnych miejscowościach.

Sieć Play funkcjonuje na zasadzie roamingu w sieci Plus oraz w oparciu nadajniki własne. Sumarycznie daje to największy zasięg w Polsce, co Play podkreśla w ostatnim spocie reklamowym. (LuiN)



#11 dredziarz

dredziarz
  • 869 postów
  • SkądKatowice, PL

Napisano 04 czerwca 2008 - 18:32

i wszystko jasne. już działa wszystko. pozdro i dzięki

#12 malynowsky

malynowsky
  • 706 postów
  • SkądWrocław

Napisano 04 czerwca 2008 - 20:37

a probowales wlozyc inna karte sim ? w playu czesto sie cos dzieje z zasiegiem,gubi mi zasieg czasami,gdzie np. w tym samym miejscu u taty na iphonie (idea) ma pelny zasieg.. ten play jest jakis NIE HALO :P **edit** dopiero teraz przeczytalem kilka ostatnich postów;P




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych