Obsługa klienta - sklep Apple Kraków
#1
Napisano 31 maja 2005 - 18:47
#2
Napisano 31 maja 2005 - 18:58
Po drugie: fakt ze nie mozna obejrzec sprzetu ktory chce sie kupic... jaka paranoja.
Po trzecie: Nastepny dowod na to ze nawet w maczkolubnych sklepach klient traktowany jest jak wrog... nie dosc ze bezczelnie chce cos kupic to jeszcze zadaje pytania...
#3
Napisano 31 maja 2005 - 19:22
Nastepny dowod na to ze nawet w maczkolubnych sklepach klient traktowany jest jak wrog... nie dosc ze bezczelnie chce cos kupic to jeszcze zadaje pytania...
Tak ale jeżeli przychodzi zbyt dużo "dotykających" klentów a mało kupujących to niestety. Co ma sklep zrobić ze sprzętem częściowo zużytym ? Przy tak małym zainteresowaniu w polsce sprzętem Apple to duża strata dla pojedyńczego końcowego dystrybutora.
#4
Napisano 31 maja 2005 - 19:34
#5
Napisano 31 maja 2005 - 19:44
znajomy kupil "wystawowego" imac'a w salonie w wa-wie)
Zapewnie taniej - a to właśnie ta strata
Oczywiście że zachowanie sprzedawcy było niepoprawne jednak chce troche naświetlić jego prawdopodobną przyczynę.
#6
Napisano 31 maja 2005 - 19:57
#7
Napisano 31 maja 2005 - 21:33
#8
Napisano 01 czerwca 2005 - 08:39
#9
Napisano 01 czerwca 2005 - 12:02
#10
Napisano 01 czerwca 2005 - 18:41
#11
Napisano 04 czerwca 2005 - 07:50
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych