Witam.
Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem modemu huawei e220. Zakupiłem takowy jeszcze jak posiadałem ibooka (z Tigerem na pokładzie).
Na początku miałem iPlusa (usługę simdata dokładnie) i nie było żadnych problemów. Zdażyło się jednak kilkukrotnie, że zapomniałem doładować konta simdaty, a niestety potrzebowałem internetu w domu. Stwierdziłem więc, że skoro mam modem, to mogę sobie spokojnie wziąść blueconnect na umowę na czas nieokreślony (coby nie było problemu w przypadku zrywania umowy jakbym był nie zadowolony z usług, itp).
Na blueconnect przesiadłem się już po zakupie macbooka na którym mam leoparda. Na początku wszystko było ok.
Ostatnio jednak mam spory problem. Po połączeniu się z siecią (pod OSX) i odczekaniu około 30 sekund dostaję komunikat:
"Połączenie zostało przerwane przez odległy serwer.Proszę spróbować ponownie.".
Połączenie jest zrywane. Problem nie występuje pod systemem windows (postawione w vmware). Dodam, że w szczecinie problem nie występuje.
Czy spotkaliście się może z podobnym problemem ? A może znacie przyczynę takiego zachowania.
Dodam, że połączenie jest zrywane zarówno z poziomu aplikacji mobile connect jak i z poziomu preferencji sieci (aplikacje launch2net i cheetawatch ragują podobnie).
Pozdrawiam.

Leopard, blueconnect i huawei e220
Rozpoczęty przez
after.design
, 24 maj 2008 16:12
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24 maja 2008 - 16:12
#2
Napisano 26 maja 2008 - 22:51
Prawdopodobnie jest ustawiony na używanie sieci 3G a nie automat. Ja nie używam aplikacji mobile conect bo ani nie jest potrzebna ani nie da się zainstalować, a dokładniej nie uruchamia się po instalacji.
#3
Napisano 28 maja 2008 - 08:04
Aplikacja uruchamia się, trzeba tylko zmienić ustawienia języka na angielski. Wtedy aplikacja nie quituje i śmiga.
Co do ustawień 3G na stałe. Hmm. Mówiąc szczerze przekopałem się przez ustawienia i w system preferences i ustawienia mobile connect/launch2net/cheetawatch i jakoś nie zauważyłem tej opcji.
Dokopałem się jeszcze do sterowników i firmware'u udostępnionych przez erę (Urządzenia data.
Zrobię jeszcze reinstalkę systemu, bo od kupna macbooka jakoś nie było czasu aby go ustawić po swojemu.
Jeżeli wtedy się okaże, że problem występuje nadal to niestety będę musiał zrezygnować z usług tej firmy i wrócić do konkurencji.
Co do ustawień 3G na stałe. Hmm. Mówiąc szczerze przekopałem się przez ustawienia i w system preferences i ustawienia mobile connect/launch2net/cheetawatch i jakoś nie zauważyłem tej opcji.
Dokopałem się jeszcze do sterowników i firmware'u udostępnionych przez erę (Urządzenia data.
Zrobię jeszcze reinstalkę systemu, bo od kupna macbooka jakoś nie było czasu aby go ustawić po swojemu.
Jeżeli wtedy się okaże, że problem występuje nadal to niestety będę musiał zrezygnować z usług tej firmy i wrócić do konkurencji.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych