Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

nie można przyłączyć się do sieci

• Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 Stonek_91

Stonek_91
  • 19 posts

Posted 21 May 2008 - 23:23

Czy ktoś może mi powiedzieć co mam zrobić, aby działo mi WI FI w iPhonie? W ogóle nie wiem jak ustawić i gdzie te adresy IP i maski... Jakoś założyłem sieć, oczywiście nic nie zmieniając w IP i maskach, ale gdy sie chce podłączyć pisze pisze "nie można przyłączyć się do sieci ...". Prosiłbym bardzo o pokierowaniu mnie krok po kroku, gdyż jestem kompletnym laikiem w tej sprawie. Szukałem juz wszędzie, ale nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi na moje pytanie,
Posiadam kartę sieciowa WIFI

#2 iAdam

iAdam
  • 415 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 22 May 2008 - 00:46

misiek, ale zeby miec wi-fi to oprocz karty sieciowej w kompjuterze, trzeba jeszcze miec wifi w domu, czyli modem + router ;]

#3 Stonek_91

Stonek_91
  • 19 posts

Posted 22 May 2008 - 08:34

no ale jednak iPhone widzi sieć tylko wlasnie jak chce sie przylaczyc to pisze "nie można przyłączyć się do sieci ..." . Czytałem na forach, ze da sie polaczyc przez WIFI z internetem nawet byl opis tylko jak zaczolem to robic to w polowie juz nie mialem tych funkcji co pisali i prbowalem dalej sam wykombinowac, ale nic z tego nie wyszlo ;/ wiec jak polaczyc WIFI z netem przez kompa, bo nie ma rzeczy niemozliwych tylko jak to wysztko poustawiac, aby dobrze dzilalo...?

#4 Lipton

Lipton
  • 5 posts
  • SkądMysłowice

Posted 22 May 2008 - 10:50

Nie wiem jak Ci pomoc, w moim przypadku kupilem sobie ruter Linksysa, postawilem go sobie w domciu i teraz nawet w kibelku mam internet. Zamiast gazety mozna brac iPhone :-). Ale ostatnio wybralem sie do McDonaldsa. IPhon siec znalazl, ale kompletnie nie dalo sie nic zrobic. Nawet przyslowiowej pogody sprawdzic :-). O co chodzi sie grzecznie pytam. Pozdro Adam

#5 malynowsky

malynowsky
  • 706 posts
  • SkądWrocław