Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

gadu-gadu / tlen

• Zamknięty Temat jest zamknięty
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Agnieszka89

Agnieszka89
  • 7 postów

Napisano 16 maja 2008 - 15:43

Witam Jestem nowa i kompletnie zielona - zarówno na forum jak i w obsludze Mac'a. Na poczatek chcialabym miec kontakt ze znajomymi ktorzy korzystaja z tradycyjnych pc-tow a wiec musze zainstalowac komunikator ktory bedzie obslugiwal zarowno gg jak i tlena. Prosze o pomoc. widzialam na forum ze najczesciej uzywany komunikator to adium x czy on tez obsluguje komunikator tlen? i czy jest mocno awaryjny? Pozdrawiam i czekam na odpowiedz Aga

#2 damjanek

damjanek
  • 196 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 16 maja 2008 - 17:21

Adium X obsługuje i protokół Tlena i Gadu Gadu. Tlena fakt faktem, przez plugin, do ściągnięcia z adiumxtras.com Adium X jest raczej stabilną aplikacją. Pozdrawiam, Damian Szeluga

#3 dudi

dudi
  • 337 postów
  • SkądWrocław

Napisano 16 maja 2008 - 20:11

stabilną dopóki nie zainstalujesz wtyczki tlena i sie nie zacznie sypać.. ja niestety musialem z tlena zrezygnować bo wtyczka odmawia współpracy:( poza tym tlen (program, nie sam protokół) to chyba jedyna rzecz ktorej mi brakuje po przesiadce z pieca na maka... co by nie mówić adium nie dorasta mu do pięt;)

#4 Nippy

Nippy
  • 192 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 maja 2008 - 10:40

Bardzo stabilnie na Adium działa Tlen przez GMail, ale to wyższa szkoła jazdy. Mimo wszystko warto, jak zależy Ci na stabilności i kontaktach. Narazie nie mam czasu, żeby to objaśniać, ale spróbuj poszukać (jeśli Ci zależy) tematów o konfiguracji GMail w programie Psi i protokole Jabber.

#5 Agnieszka89

Agnieszka89
  • 7 postów

Napisano 20 maja 2008 - 20:07

wielkie dzieki rzeczywiscie musialam zrezygnowac z tlena ale da sie zyc;) jeszcze raz dziekuje :)

#6 arsaghar

arsaghar

Sir

• 1 639 postów
  • SkądPlewiska

Napisano 20 maja 2008 - 20:39