jak zrobic restore bez itunes?
Napisano 12 maja 2008 - 09:28
Napisano 12 maja 2008 - 10:04
Edit: nie umieszczaj tego samego pytania w kilku wątkach !!! i to na dodatek w takich w których nie ma to totalnie związku z tematem
Napisano 12 maja 2008 - 16:42
Pytałam jak zrobić restore bez iTunes. Czytam to co piszecie i staram się stosować, ale wprowadzenie w tryb DFU tez nic nie pomaga, bo itunes nie widzi iphona i mówi, ze komunikacja jest niemozliwa. Może cos źle robie, nie wiempodłączałam do róznych komputerów, instalowałam różne wersje itunes, resetowalam komputer i wpisywałam te rozne w rejestry. NIc. Dalej nie ma komunikacji miedzy tel a kompem. Czy ktoś mi pomoze? Lobo pisze, ze pomoze na terenie Łodzi. Jestem z Łodzi i prosze o pomoc, bo sama to juz sobie nie poradzę.
Napisano 13 maja 2008 - 09:12
Bardzo przepraszam, zasadniczo nie mam doświadczenia w zabieraniu głosu na forum i jestem zdesperowana.
Pytałam jak zrobić restore bez iTunes. Czytam to co piszecie i staram się stosować, ale wprowadzenie w tryb DFU tez nic nie pomaga, bo itunes nie widzi iphona i mówi, ze komunikacja jest niemozliwa. Może cos źle robie, nie wiempodłączałam do róznych komputerów, instalowałam różne wersje itunes, resetowalam komputer i wpisywałam te rozne w rejestry. NIc. Dalej nie ma komunikacji miedzy tel a kompem. Czy ktoś mi pomoze? Lobo pisze, ze pomoze na terenie Łodzi. Jestem z Łodzi i prosze o pomoc, bo sama to juz sobie nie poradzę.
co widzisz jak jesteś w trybie DFU ? kabelek z ikonką iTunes i nie możesz wykonać połączenia alarmowego ?, jeśli nie to znaczy że to nie DFU
Napisano 15 maja 2008 - 16:18
Odłącz iPhone od komputera, wyłącz (Home+Sleep). Potem trzymając Home podłącz do komputera i trzymaj aż pojawi się kabel i płyta na ekranie. Wtedy włącz iLiberty i z ostatniej zakładki wybierz opcję przejścia w tryb DFU. Potem włącz iTunes i zrób Restore. Powinno przejść.