Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Aktualizacja iPoda Touch

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 domersik

domersik
  • 2 postów

Napisano 08 maja 2008 - 13:19

Kupilam sobie tydzien temu ipoda 16 gb w polsce ponoc odblokowanego. wszystko dzialalo sprawnie a dzisiaj wpadlo mi do glowy zeby zaktualizowac oprogramowanie! ITUNES "zapytał" sie mnie czy chce je zaktualizowac, ja nacisnelam tak no i wszystko byloby ladnie i piknie, kiedy nagle wyskoczyl komunikat ze mam zla karte sim!!! na ekranie iphona widniej tylko wtyczka usb i znak itunesa i pod spodem "slide to emergency" i opcja wykonywania alarmowych połączen! nie wiem co robic, probowalam wyjac karte sim, wlozyc startowa ta ktora dostalam w sklepie od att i nic! nie chce tego oprogramowabnia, chce wrocic do wczesniejszych ustawien! jak to zrobic! probowalam chyba wszystkie, uprzedzam ze jestem laikiem jezeli chodzi o informatyke... jezeli nie da sie tego cofnac to jak zresetowac (przywrocic ustawienia fabryczne w iphonie) z zachowaniem wszystkich kontaktow??? blagam pomozcie!!!!!!!!!!!!!!

#2 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów

Napisano 08 maja 2008 - 13:23

przenosze to działu iPod

#3 sirqaz

sirqaz
  • 118 postów

Napisano 08 maja 2008 - 13:24

przede wszystkim nie panikuj - wiedz ze nie popsujesz iphona dopuki nie rzucisz nim z calej sily o sciane :) twoj sprzet jest bezpieczny. zaktualizowalas oprogramowanie do nowej wersji co automatycznie przywraca wszelkie blokady telefonu. w tym momencie musisz jedtynei urzyc najnowszej wersji programu ZIPhone i twoj iphone wroci do ciebie w pelni swoich mozliwosci nie ma problemu :)

---- Dodano 08-05-2008 o godzinie 13:25 ----

przenosze to działu iPod

kolezance chodzi o iphone nie ipoda

#4 pjanet

pjanet
  • 288 postów
  • SkądWrocław

Napisano 08 maja 2008 - 13:27

Poczytaj To ale dokladnie i bedziesz wiedziala co i jak : http://www.myapple.p...ty-windows.html