Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iSource - dobrze się dzieje.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#1 arsaghar

arsaghar

    Sir

  • 1 639 postów
  • SkądPlewiska

Napisano 22 kwietnia 2008 - 20:23

Dużo już pisałem i przeklinałem na beznadziejność scrolla w Mighty Mouse Wirelles. Pisałem również o tym iż po rozmowie z Panem Piotrem Kottowiczem z iSource, postanowiłem wykonać co polecił. Spakowałem mychę (oczywiście oryginalen pudełko itd) gwarancje, fakturkę itp. i dwa dni przed końcem gwarancji wysłałem listem poleconym (spokojnie, w kopercie bąbelkowej) an ul. Mangalia 4. Dzisiaj, kilka dni później, do drzwi puka Pan z DHL z przesyłką. W środku, NOWIUTKA myszka!! Znaczy się gwarancja i reklamacja przyjęta. Tym niemniej pragnę publicznie wyrazić swoje zadowolenie i podziekować za szacunek do klienta jaki wykazała się firma iSource. Ciepłe słowa również dla Pana Piotra, za sympatyczny i kompetentny dialog. Nie wiem jak w Was, ale we mnie budzi to iskierkę nadziei, na to że serwis Apple w Polsce, stoi w końcu na wysokim poziomie.

#2 adix666

adix666
  • 530 postów
  • SkądPoznań, Wielkopolskie

Napisano 22 kwietnia 2008 - 20:46

Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Ale to co mówisz daje jakieś nadzieję. Tylko niech więcej siedzib otworzą np. w Poznaniu ;)

#3 arsaghar

arsaghar

    Sir

  • 1 639 postów
  • SkądPlewiska

Napisano 22 kwietnia 2008 - 20:57

Jedna jaskółka faktycznie, ale czytając forum, było już kilka osób zadowolonych z iSource. A w Poznaniu, najbogatszym, najnowocześniejszym i najlepszym mieście Polski fakt faktem by się przydało ... chociaż z drugiej strony, wcale nie mam zamiaru korzystać z ich usług - niech lepiej wszystko działa jak należy! P.S. DHL też daje rade :)

#4 lukas

lukas
  • 565 postów
  • SkądKTW

Napisano 22 kwietnia 2008 - 21:06

Zaobserwowałem, że mi coś piszczy przy wtyczce zasilacza MagSafe w MacBook'u. Minęła mi dopiero co gwarancja (w poniedziałek). Ciekaw jestem, czy iSpot przyjmie moją reklamację (w końcu jest "rękojmia")...

#5 mls

mls

  • 1 313 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 kwietnia 2008 - 00:00

Hm. Zasilacz od mojego starego MB (kostka 60W) też "piszczał", co było zresztą opisywane na AppleDefects jako jeden z problemów. Aczkolwiek, problem niegroźny, bo zasilacz działał jak najbardziej poprawnie, więc nawet tego nie reklamowałem. Obecnie w MBP z nowym zasilaczem (kostka 85W wielkości 60W) takiego problemu już nie ma, więc widać coś się zmieniło. Zawsze możesz spróbować reklamować, ale po gwarancji akurat z czymś takim może być problem. Tym bardziej, że urządzenie działa...

#6 gnb

gnb
  • 89 postów
  • SkądOpole

Napisano 23 kwietnia 2008 - 07:47

Heh,, do czego to dochodzi, zeby publicznie dziekowac za to ze sprzet zostal przyjety na gwarancje i ze mila obsluga byla.....heheheh....takie cos to tylko w Polsce.

#7 arsaghar

arsaghar

    Sir

  • 1 639 postów
  • SkądPlewiska

Napisano 23 kwietnia 2008 - 08:07

Heh,, do czego to dochodzi, zeby publicznie dziekowac za to ze sprzet zostal przyjety na gwarancje i ze mila obsluga byla.....heheheh....takie cos to tylko w Polsce.


A co ;)

#8 mls

mls

  • 1 313 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 kwietnia 2008 - 09:46

Heh,, do czego to dochodzi, zeby publicznie dziekowac za to ze sprzet zostal przyjety na gwarancje i ze mila obsluga byla.....heheheh....takie cos to tylko w Polsce.


Fakt, że się*dziękuje za przyjęcie sprzętu na gwarancji to może dziwne, ale że miła obsługa to można jak najbardziej podziękować. I to nie tylko w Polsce...

#9 arsaghar

arsaghar

    Sir

  • 1 639 postów
  • SkądPlewiska

Napisano 23 kwietnia 2008 - 10:00

Do końca gwarancji w dniu wysyłki zostały dwa dni, toteż jak doszło ... mogli to potraktować różnie. A podziękować warto - za wymianę sprzętu na całkiem nowy i bardzo szybką wysyłkę DHL. Ile to razy słyszałem w różnych sklepach: "gwarancja nie została uznana." A Tu? Pełna profesja!

#10 Darson

Darson
  • 173 postów

Napisano 23 kwietnia 2008 - 11:30

na forum jest b. duzo opinii o SADzie i to nie sa zbyt dobre opinie, zwlaszcza te starsze, ktos przeszukuje forum, moze nie dostrzec zmian. jak sie poprawia jakosc, trzeba o tym pisac. widac, ze wreszcie dodzwonic sie mozna i normalnie porozmawiac ;) do tego wymiana w dniu uplywu gwarancji na nowy sprzet, bo scroll zle dzialal... to chyba tylko w apple ;)

#11 robaczywy

robaczywy
  • 1 postów

Napisano 13 maja 2008 - 20:59

To cudownie Człowiek jest szczęśliwy bo mu isource potrafiło wymienić nienaprawialny i prosty sprzęt na nowy. To jest standard, tak powinno być i nie ma się czym ekscytować. Mi też, kiedy to towarzystwo nazywało się SAD i w tym samym miejscu prowadziło serwis, wymieniono iPoda, tylko że po awanturze, jednej nieudanej ale płatnej naprawie, przy ciągłym przesuwaniu terminu, nieinformowaniu o niczym i niemożności precyzyjnego wycenienia usługi, oraz ogólnej opryskliwości jak z czasów handlu uspołecznionego. A tymczasem "miałem przyjemność" z nowym bytem pt. iSource (ach te piękne, światowe nazwy). I ciągle to samo, żenadna informacja telefoniczna, nie ostrzegli mnie że nie przyjmą sprzętu starszego niż 5 lat, choć na stronach stoi że "generalnie" nie przyjmują, a więc nie że wcale. Na maile zero odpowiedzi, człowiek specjalnie jedzie ze sprzętem, chce zapłacić, dobry klient, a oni mają cie w d... Tak więc serwis SAD wykazywał mentalność kierownika gieesu, bo jeszcze jako tako szło się dogadać, a iSource to tylko kerownik szatni, jak z Bareji - Nie przyjmiemy od pana sprzętu i co nam pan zrobi, cham się uprze i mu daj... Życzę by nikomu nie psuły się sprzęty Apple bardziej skomplikowane niż myszka i starsze niż 5 lat.

#12 lukas

lukas
  • 565 postów
  • SkądKTW

Napisano 13 maja 2008 - 21:05

Zaobserwowałem, że mi coś piszczy przy wtyczce zasilacza MagSafe w MacBook'u. Minęła mi dopiero co gwarancja (w poniedziałek). Ciekaw jestem, czy iSpot przyjmie moją reklamację (w końcu jest "rękojmia")...


Więc byłem w iSpocie i załamałem się co się można dowiedzieć od sprzedawców:
a) jeden sprzedawca podał numer do SAD'u i ich serwisu, abym zadzwonił
B) drugi sprzedawca powiedział, żebym trzasnął:shock: moim MacBook'iem o biurko, to może wedy coś się przestawi i przestanie piszczeć

Wypowiedź tego drugiego mnie załamała... Zmieniłem ostatnio dysk, RAM, przeinstalowałem system i trochę mniej piszczy. A co najciekawsze - zero piszczenia pod Windowsem;)

#13 arsaghar

arsaghar

    Sir

  • 1 639 postów
  • SkądPlewiska

Napisano 14 maja 2008 - 16:10

Ja bym tam jednak trzasnął ...

#14 anx239

anx239
  • 679 postów
  • SkądWrocław

Napisano 20 maja 2008 - 16:24

A mi ostatnio kulka przestała przewijać w Migthy Mouse (dziwne nie?). Wysłałem do serwisu iSource kurierem na ich koszt i po tygodniu otrzymałem nowiutką myszkę. Wysłałem tą starszą z szarymi klawiszami a dostałem nowy model cały biały. To mój pierwszy kontakt z serwisem i jak na razie jest OK.

#15 uaru

uaru
  • 256 postów
  • SkądWrocław, Haga, Sendai, Tokyo

Napisano 20 maja 2008 - 17:13

ostatnio kupiłem w Japonii w sklepie z używanymi komputerami używanego powerbooka, który z trzy lata pewnie będzie już miał. za naprawdę drobną opłatą oferowano mi trzyletnią gwarancję - w proporcji do ceny sprzętu wychodziło znacznie taniej niż oryginalne AppleCare;-). oznacza to, że w tamtym kraju da się serwisować sprzęt starszy niż 5 lat...

#16 Bartch

Bartch
  • 438 postów
  • SkądWarsaw, PL

Napisano 20 maja 2008 - 17:32

ostatnio kupiłem w Japonii w sklepie z używanymi komputerami używanego powerbooka, który z trzy lata pewnie będzie już miał. za naprawdę drobną opłatą oferowano mi trzyletnią gwarancję - w proporcji do ceny sprzętu wychodziło znacznie taniej niż oryginalne AppleCare;-). oznacza to, że w tamtym kraju da się serwisować sprzęt starszy niż 5 lat...


Jasne ze tak, ale trzeba wziac pod uwage ze Polska nie ma jeszcze tak rozwinietych serwisow komputerowych. Przynajmniej tyle wynikaloby z moich sposrzezen. Gdy kupowalem ram co MB nie mialem Torx'ow w domu, wiec jako, ze sklep oferowal "wymiane pamieci wliczona w koszt kosci" postanowilem skorzystac. Czekalem jakies 20 min na to zeby uslyszec, ze ktos ingerowal w komputer i on tego sie nie podejmie. Zastanowilo mnie o co chodzi, przeciez MB od nowosci nie byl rozkrecany, ba nawet bateria nie byla wyjmowana. Po czym okazalo sie ze Panu serwisantowi chodzilo o pekniety topcase. I dzieki Bogu ze sie "nie podjal wymiany" bo nie wiem jak skonczyloby sie wymienianie ramu od strony klawiatury.

Tak wiec wracajac do tematu to jasne ze jest mozliwe. Mozliwe jest tez serwisowanie 40letnich pontiacow (i mniemam ze jest to prostsze ze wzgledu na budowe niz niejeden koreanski samocohd) ale kto w Polsce tym sie zajmie..

#17 uaru

uaru
  • 256 postów
  • SkądWrocław, Haga, Sendai, Tokyo

Napisano 21 maja 2008 - 07:39

Po czym okazalo sie ze Panu serwisantowi chodzilo o pekniety topcase. I dzieki Bogu ze sie "nie podjal wymiany" bo nie wiem jak skonczyloby sie wymienianie ramu od strony klawiatury.

chcesz napisać, że aby wymienić RAM serwisant próbował rozkręcić całego MB na drobne?

#18 Gregory

Gregory


  • 2 729 postów
  • Skądᴧ̊

Napisano 21 maja 2008 - 08:20

drugi sprzedawca powiedział, żebym trzasnął:shock: moim MacBook'iem o biurko, to może wedy coś się przestawi i przestanie piszczeć


Zanim trzaśniesz, wypróbuj ShhMBP 1.0.

Swoją drogą, pamiętam że tego typu działania pomagały w przypadku telewizora Rubin (po silnym
uderzeniu pojawiał się obraz) i zielonego monitora Neptun (po umiarkowanym uderzeniu układy
odchylania przestawały wydawać pisk). Gdyby w MacBooku był kineskop...

Dla zachowania wewnętrznego spokoju zakładam, że sprzedawca żartował z tym trzaśnięciem. ;)

#19 Bartch

Bartch
  • 438 postów
  • SkądWarsaw, PL

Napisano 21 maja 2008 - 20:47

chcesz napisać, że aby wymienić RAM serwisant próbował rozkręcić całego MB na drobne?


Obejrzal obudowe, otworzyl lapa, obejrzal klawiature wraz z topcase i potem powtarzal ogledziny zeby potem stwierdzic ze "w komputer ingerowano" i sie nie podejmuje. Chodzilo mu o topcase wiec dochodze do wniosku ze o to chodzilo..

#20 mpConroe

mpConroe
  • 288 postów
  • SkądWrocław

Napisano 22 maja 2008 - 20:48

A w Poznaniu, najbogatszym, najnowocześniejszym i najlepszym mieście Polski

Nie pisz takich bzdur :P.

#21 oley_20

oley_20
  • 616 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 03 czerwca 2008 - 12:25

wlasnie dzis isource dostarczylo mi nowa mm, stara uszkodzona wyslalem 3 dni przed koncem gwaranci, po 1,5 tygadnia dostalem nowa ba nowsza od starej bo juz cala biala. dobrze sie dzieje....

#22 ContactLost

ContactLost
  • 430 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 03 czerwca 2008 - 12:41

Mojemu kumplowi bez problemu i w miarę szybko wymienili ostatnio matrycę w iMaku 24'', bo mu piksele pozdychały, a wpewnym sklepie w Katowicach twierdzili, że nic na matrycy nie widać ;) A iSource jednak się postarał.

#23 arsaghar

arsaghar

    Sir

  • 1 639 postów
  • SkądPlewiska

Napisano 03 czerwca 2008 - 15:23

Nie pisz takich bzdur :P.


Święta prawda to jest a nie bzdura!
Nie ma lepszego miasta.

Pamiętajmy, że Warszawa to aktualnie miasto wieśniaków z okolicy którzy zjechali do metropoli i Panów odgrywają, oraz to że to takie miasta jak Kraków (piękna stara i zabytkowa Polska), Wrcoław i Poznań są okradane z pieniędzy na stolyce.

#24 Stewie Griffin

Stewie Griffin
  • 960 postów
  • Płeć:

Napisano 03 czerwca 2008 - 19:00

słuchaj myślę że to nie jest miejsce na obrażanie innych, jeżeli masz coś do warszawiaków to zostaw to dla siebie. Na dodatek "wieśniaka" z człowieka nie robi miejsce zamieszkania czy pochodzenia, a to jak sie zachowuje. Denerwuje mnie to, że wszyscy najeżdżają na warszawiaków, zupełnie nie rozumiem tego zjawiska. O co w ogóle chodzi, jakaś zazdrość czy co? Super, że lubisz swoje miasto i uważasz, że jest najlepsze, ale to nie jest powód żeby obrażać innych. Żydów albo czarnych też nie lubisz? Tyle samo chamów i prostaków jest w Poznaniu czy Krakowie co i w Warszawie...

#25 enigma

enigma
  • 151 postów

Napisano 02 grudnia 2008 - 01:26

czy jak wysylam komputer do sadu to musze dolaczac kartke z opisanym problemem czy przez telefon to zapisza? bo jutro wysylam:)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych