
[Wroclaw] [iSpot Bielany - salon firmowy]
#1
Posted 14 April 2006 - 18:07
WWW www.apple.com.pl/reselerzy/wroclaw/
LOGO
Pierwszy kontakt 2/5
Skacza jak sepy "moze to ,moze tamto" cos polecic? czegos specjalnego Pan szuka itp... troche nachalni .... Uwazajcie na kierowniczke .. koszmarna kobieta.. podczas rozmowy wyczulem kpiny i takie wywyzszajace sie podejscie... kim to ona nie jest i wogole (coz mam mala firme ale to nie znaczy ze mozna z pogarda na takich patrzec) Reszta osob OK .
Kultura i uprzejmość obsługi 3/5 - nie wliczajac kierowniczki reszta personelu OK.
Fachowość 3/5 - cos tam o makach wiedza ;-) ..
Estetyka sklepu 2/5 - kiepsko ... podlaczyli kilka macow - na EMacu migal obraz jakby cos z kineskopem bylo nie tak (mialem go kupic ale sobie odpuscilem). Imac G5 soft w wersji francuskiej + jakis mac mini tez tam byl ......
Dostępność sprzętu 2/5 - na zamowienie niektore modele (pudelka) oblepione naklejkami firm transportowych (ciekawe dlaczego??? czyzby serwis tam i z powrotem)
Ceny 1/5 - drogo jak wszedzie ...
INNE uwagi - mialem przeboje ze sprzetem odmowili mi wymiany (po 10 dniach)- byla uszkodzona matryca i sprzet bujal sie przez ok 2 mce po serwisie i moja firma ... po interwencji emailach telefonach do wawy wymienili mi na nowego oczywiscie za doplata ... az nie chce mi sie tego wspominac ... wazne jest to ze komputer mi teraz smiga bez problemow.... ale juz u nich nic wiecej bezposrednio nie kupie ...
#2
Posted 14 April 2006 - 18:17
Pani Jola była dla mnie bardzo miła, jednak ja na wejściu dałem im jasno do zrozumienia że co nieco o Macach wiem - MyApple.pl spodobało im sięUwazajcie na kierowniczke .. koszmarna kobieta

Zdecydowanie miła obsługareszta personelu OK
Muszącos tam o makach wiedza

Ja pojechałem po wcześniejszym zamówieniem sprzętu, miałem dwa egzemplarze do wyboru (jeden PowerBook miał bad pixele)Dostępność sprzętu 2/5
Mi trafiła się uszkodzona bateria, wysłali mi nową baterię kurierem na "słowo" zanim ja odesłałem im uszkodzoną.mialem przeboje ze sprzetem odmowili mi wymiany (po 10 dniach)- byla uszkodzona matryca
#3
Posted 14 April 2006 - 19:51

#4
Posted 24 July 2006 - 19:11




#5
Posted 24 July 2006 - 19:37

#6
Posted 24 July 2006 - 20:52
Ja załatwiłem wszystkie sprawy z KubąKażde pytanie od razu odnajdywało swą odpowiedź z ust Kuby, Wojtka czy Marcina. Tych Panów zdecydowanie polecam, gdyż widać, że im "się chce" - jak odpowiedzi na stanie nie mieli to poszukali, poszukali i dali komplet informacji.

Pani Jola również jest bardzo OK - szybko znalazła PowerBook'a na zapleczu bez bad-pixeli.A żeby nie było dyskryminacji: jedna Pani też pracuje, ale nie miałem okazji z nią porozmawiać. A szkoda...
Podpisuję się obiema rękoma pod tą oceną.Sądzę, że najlepszym podsumowaniem może być, iż ten salon to nie tyle komputery ile ludzie w nim pracujący. Polecam i wystawiam 5/5 gwiazdek.
#7
Posted 24 July 2006 - 20:56
#8
Posted 24 July 2006 - 21:02

#9
Posted 24 July 2006 - 21:22

#10
Posted 24 July 2006 - 22:48
#11
Posted 24 July 2006 - 22:53
#12
Posted 24 July 2006 - 23:15
#13
Posted 24 July 2006 - 23:36
#14
Posted 26 July 2006 - 13:57


#15
Posted 26 August 2006 - 13:02




#16
Posted 26 August 2006 - 13:29


#17
Posted 26 August 2006 - 19:43
no i pojachaliśmy do Wrocławia.
Była to moja pierwsza styczność z SADem i mówiąc szczerze, nie wiem na co niektórzy tak narzekają...
The problem is, that my tu mowimy generalnie o centrali, o warszawskim SADzie.
#18
Posted 26 August 2006 - 20:23

#19
Posted 26 August 2006 - 21:49
Pan Bartosz bardzo się starał...
... właśnie bardzo miły gościu. Ja także dzisiaj tam byłem ... własnie stałem się szczęśliwym posiadaczem ipod hifi

... dobra załoga tam jest ... tylko jak sami mówią ...moło ich i mało miejsca...
#20
Posted 26 August 2006 - 22:06

#21
Posted 26 August 2006 - 23:28
#22
Posted 27 August 2006 - 21:56

#23
Posted 27 August 2006 - 22:12
#24
Posted 28 August 2006 - 00:13

#25
Posted 29 August 2006 - 14:39



1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users