Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

jak zainstalowac mac os x 10.4 Tiger

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 junior_18

junior_18
  • 8 posts

Posted 13 April 2006 - 21:05

Witam. jestem zielony jezeli chodzi o maki.mianowicie dorwalem ostatnio maka bez systemu i mam mac os x 10.4 tiger i nie wiem jak go zainstalowac. mogl by mi ktos powiedziec jak sie go instaluje??prosze o pomoc peace

#2 _sys

_sys
  • 2046 posts
  • SkądB-stok i okolice

Posted 13 April 2006 - 21:13

Włącz maka, włóż płytkę do napędu i trzymaj na klawiaturze "c". Ot cała filozofia :). Dalej sobie poradzisz.

#3 Heidi

Heidi
  • 830 posts
  • SkądWarszawa

Posted 13 April 2006 - 21:14

1. Jakiego Maka? Mac OS X 10.4 Tiger ma swoje wymagania i nie na każdym Maku można go zainstalować. 2. Standardowo wystarczy wsadzić płytę do napędu i zrestartować komputer z naduszonym klawiszem "C" - powoduje to wymuszenie uruchomienia komputera z płyty CD/DVD. Uruchomi się automatycznie program instalacyjny i dalej już poprowadzi Cię za rękę. 3. Punkt 2. może nie zadziałać, jeżeli: a. płyta jest nieoryginalna, b. płyta jest przeznaczona do innego modelu Maka (tak zwana wersja "bundled"), c. w Maku jest uszkodzony/stary napęd, d. Mak nie posiada napędu DVD (płyty instalacyjne Tygrysa to w zasadzie wyłącznie DVD), e. Mak wyposażony jest w klawiaturę Bluetooth, f. Mak nie spełnia wymagań sprzętowych Mac OS X Tiger.

#4 magmac

magmac

• 1170 posts
  • SkądWroclaw, Poland, Poland

Posted 13 April 2006 - 21:15