zapewne maja taki balagan ze sie pomylili i wyslali
nic tylko sie cieszyc
---- Dodano 09-09-2008 o godzinie 18:32 ----
a takie pytanie czy aby napewno zaznaczyles IS do 3g ? ja przyznam za pierwszym razem jak sprawdzalem cene ile na PLN wyjdzie to sie zdziwilem bo dopiero pozniej po czasie zobaczylem ze to do 2g a nie 3G moze nie zwrociles uwagi na to ?
Tak sprawdziłem - w mailu mam potwierdzenie, że zamówienie dotyczyło iP 3G, na rachunku dołączonym do przesyłki również jest napisane, że jest ona do 3G.
Dostałem odpowiedź na maila, dzisiaj mieli mi wysłać dobrą folię, ale niestety nie w formie przesyłki za którą zapłaciłem, lecz normalną przesyłką, która ma iść max 3 tygodnie.
Poprosili żebym odesłał tą, którą dostałem, aby otrzymać dożywotnią gwarancję i przesłał numer przesyłki z rachunku żeby mogli opieprzyć gościa, który pakował folię.
Myślicie, że jest sens, żeby odsyłać folię, czy po prostu sprzedać na allegro?
---- Dodano 10-09-2008 o godzinie 00:35 ----
Dodaje treść maila, który otrzymałem:
Hello Dominik,
Thank you for contacting ZAGG, home of the invisibleSHIELD! My name is Karla and I appreciate the opportunity to assist you.
I'm sorry to hear that the shipment you received contained the wrong item. Our goal is for you to be satisfied with our service and our product. I have put in a request to have the invisibleSHIELD for the Apple iPhone 3G (Full Body) to be reshipped to the following address:
..............
This is scheduled to ship out in the next business day via USPS Standard. Orders shipped using this service can take 3 weeks to be delivered.
Please send the incorrect product you received back to our office, at the following address:
ZAGG Inc.
C/O: (order#)EU525445
3855 S. 500 W. Suite B
Salt Lake City, UT 84115
Sending back the original invisibleSHIELD will ensure your lifetime replacement guarantee.
We apologize for the error in shipping, and for the inconvenience. Thank you for your patience as we get this corrected for you.
Also, we are concerned with this shipping issue you have experienced. In a constant effort to improve our customer service we need to know the employee numbers of who filled and checked your order. You can find this information at the bottom of the packing slip that was sent with your order. If you could please provide us with this information, it will help us improve our service and implement changes so less instances like this happen in the future.
Thank you for choosing the invisibleSHIELD. We appreciate your business!
All the best,
KARLA R.