Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[POKAŻ] Swoje autko czyli czar dwóch i czterech kółek


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1266 odpowiedzi w tym temacie

#151 admkryn

admkryn
  • 2 997 postów
  • SkądLondyn, UK

Napisano 06 kwietnia 2007 - 18:05



Ładnie. To i moje doświadczenie ze skuterem ostatecznie przekonało mnie do trzymania się z daleka od jednośladów z wyjątkiem roweru.

#152 Toszak

Toszak
  • 899 postów
  • SkądŁódź

Napisano 06 kwietnia 2007 - 18:12

No nie wiem. Za 70k to widziałem tylko takie, które napotkały na swej drodze lokomotywę Deutsche Bahn.

http://www.autoscout...0&euroto=0&zip=


A co do samej 350Z to zamieniliśmy autami się ze znajomym posiadającym 350z jadąc do Chorwacji i przyznam że jakoś*nieprzyjemnie się*jedzie... ciągle coś buczy i skacze przy najmniejszej dziurze... wewnątrz sprawia wrażenie niedokładnie wykonanego... o dziwo nie jest tak dynamiczny na jakiego wygląda... Do Porsche Carrery jeszcze mu brakuje troche.

#153 hwojtek

hwojtek
  • 1 273 postów
  • SkądGrzebienisko - Warszawa - cała Europa

Napisano 06 kwietnia 2007 - 18:16

To nie jest 70k, tylko z importem najmarniej 80k ;-) Trząść trzęsie, ale to dobrze. Tak ma być. Jakościowo ustępuje w środku rzeczywiście innym autom z te pieniądze, ale i to jest fura bardziej dla kierowcy, niż dla estety.

#154 Toszak

Toszak
  • 899 postów
  • SkądŁódź

Napisano 06 kwietnia 2007 - 18:37

To nie jest 70k, tylko z importem najmarniej 80k ;-)
Trząść trzęsie, ale to dobrze. Tak ma być. Jakościowo ustępuje w środku rzeczywiście innym autom z te pieniądze, ale i to jest fura bardziej dla kierowcy, niż dla estety.


No jak się*uprzeć można też*znaleźć taniej ... nie zgłębiałem się bardzo w cenach, ale pewnie z transportem przeciętnie wyjdzie 75-80k... w porównaniu z tymi 180 tys. to i tak mało.

Ja nie jestem estetą, ale jak widze, że wszystko lata jak w Citroenie to się zastanawiam w co poszło te 180 tys. Za tą*cene można mieć BMW 645 albo Porsche Boxtera... ich jakość trudno porównać z Nissanem 350z... o osiągach nie wspomne...
Cena powyżej 150 tys. do czegoś zobowiązuje...

#155 reRESERVEDFX

reRESERVEDFX

    /////AMG

  • 2 111 postów
  • SkądBurr Ridge, IL

Napisano 06 kwietnia 2007 - 23:35

Przeciez to jest oczywiese, ze cztery kola w benzynie z napedem na tyl tudziez 4x4 sa najlepsze. Reszta bazuje na konstrukcji taczki do cementu i podobnie sie prowadzi ;)


LMFAO! :D Ta taczka mnie powalila :D Ale w 100% sie z Toba zgadzam :) No moze oprocz 06 VW GLi 2.0T 200HP ;)

#156 Toszak

Toszak
  • 899 postów
  • SkądŁódź

Napisano 07 kwietnia 2007 - 09:37

Eeee... 4x4 może i jest fajne ale jakoś mam wrodzoną niechęć do tych samochodów... Hmm, chyba żebym miał dostać Range Rovera to bym zmienił zdanie ;)

#157 kadargo

kadargo
  • 1 312 postów

Napisano 07 kwietnia 2007 - 09:50

>>toszak 4x4 wcale nie jest synonimem samochodow, potocznie nazywanych, terenowymi :) wiele aut zaczynajac od tanich suzuki poprzez auta takie jak audi,bmw itp a konczac na "smaczkach" typu impreza, lancer czy slawne juz gallardo ma naped na wszystkie kola. wiec imho nie masz racji nawet uwzgledniajac ze o cudzych gustach sie nie dyskutuje ;)

#158 hwojtek

hwojtek
  • 1 273 postów
  • SkądGrzebienisko - Warszawa - cała Europa

Napisano 07 kwietnia 2007 - 09:51

Ja nie jestem estetą, ale jak widze, że wszystko lata jak w Citroenie to się zastanawiam w co poszło te 180 tys. Za tą*cene można mieć BMW 645

NOWE???
Seria 6 wcale nie jest tak powalająca jak wygląda. I jeździ IMo gorzej niż 350Z (poza M6)

albo Porsche Boxtera... ich jakość trudno porównać z Nissanem 350z... o osiągach nie wspomne...


Jakość - może i tak, chociaż BMW ma z nią kłopoty. Osiągi? Nie. Za wyjątkiem bardzo specyficznych konfiguracji toru, Boxster dostanie wklep od 350Z, jeśli pojadą na takich samych oponach. BMW serii 6 w ogóle lepiej żeby nie podchodziło do próby.

Cena powyżej 150 tys. do czegoś zobowiązuje...


Zajrzyj sobie do Imprezy STI i pomyśl, że kosztuje ponad 200k.

#159 Toszak

Toszak
  • 899 postów
  • SkądŁódź

Napisano 07 kwietnia 2007 - 10:29

>>toszak

4x4 wcale nie jest synonimem samochodow, potocznie nazywanych, terenowymi :)

wiele aut zaczynajac od tanich suzuki poprzez auta takie jak audi,bmw itp a konczac na "smaczkach" typu impreza, lancer czy slawne juz gallardo ma naped na wszystkie kola.

wiec imho nie masz racji nawet uwzgledniajac ze o cudzych gustach sie nie dyskutuje ;)


Pół roku temu sprzedałem Subaru Legacy i uwierz mi jeździłem wieloma 4x4, więc moge stwierdzić, że taki napęd mi nie leży.. Ma zarówno wiele zalet jak i wad...

NOWE???
Seria 6 wcale nie jest tak powalająca jak wygląda. I jeździ IMo gorzej niż 350Z (poza M6)


Jakość - może i tak, chociaż BMW ma z nią kłopoty. Osiągi? Nie. Za wyjątkiem bardzo specyficznych konfiguracji toru, Boxster dostanie wklep od 350Z, jeśli pojadą na takich samych oponach. BMW serii 6 w ogóle lepiej żeby nie podchodziło do próby.


Zajrzyj sobie do Imprezy STI i pomyśl, że kosztuje ponad 200k.


Nowe 645 to raczej nie ;)... ale 2letnie spokojnie za tyle można mieć. A wolałbym 2letnie 645 niż nowe 350z... przynajmniej można tam wejść i czuje się*moc..

Nie jeździłem nigdy Boxterem więc nie wiem czy by go Nissan wziął... ale bmw 6 jest bardziej dynamiczne i lepiej się prowadzi.
tylko to elektroniczne ustawianie koni...
Nissan 350Z wygląda jedynie na sportowy samochód i może występuje w przebajerowanych filmach typu Tokio Drift, ale w rzeczywistości to zwykły roadster

#160 db

db
  • 771 postów

Napisano 07 kwietnia 2007 - 12:14

Ludzie o czym wy piszecie ? - nie ma to jak jazda na desce :D zaden samochód się nie równa :P

#161 reRESERVEDFX

reRESERVEDFX

    /////AMG

  • 2 111 postów
  • SkądBurr Ridge, IL

Napisano 07 kwietnia 2007 - 20:22

Taaaak kupcie se BMW 645Ci.... Juz pare razy wspominalem o tym samochodzie. Dostalem go po tym jak mi zarabali 03 BMW M5. Jedna z pierwszych w Illinois. Nacieszylem sie ta 6'ka a tak z 5 miesiecy moze. Dlaczego? No wyobrazcie sobie, ze samochod 2 tygodnie jezdzil, a dwa nastepne tygodnie spedzal w serwisie. Na dodatek w zimie blagalem mamusie zeby mi pozyczala samochod bo jak gdzies jakims cudem wyjechalem to potem na wlasny podjazd nie moglem wyjechac i rodzice musieli mnie pchac :P Ogolnie 645Ci jest nawet szybkim samochodem V8 365(?)KM i pieknie sie zbiera, ale sorry. Za tyle pieniedzy zeby auto sie non stop rozwalalo to im podziekowalem. A jezeli chodzi o naped 4x4 to ja tez bylem przeciw odkad usiadlem do Gallardo. Naped na cztery kola jest dystrybutowany zmiennie w zaleznosci ktora os ma lepsza przyczepnosc itp. Naprawde nie wyobrazam sobie wchodzenia tak ostro w zakrety starym SLR'em bo bym juz dawno drzewko albo budke mailowa zaliczyl :P Samochod z 4x4 trzyma sie o wiele lepiej drogi i czujesz, ze jest bardziej zdolny do kontroli. Nie wpada tak latwo w poslizgi aczkolwiek tez trzeba sie troszke nauczyc jak jezdzic 4x4 bo jednak filozofia jest z deka inna niz w tylnim napedzie, nie mowiac juz o przednionapedowych taczkach :P (thanks Dominique ;))

#162 Toszak

Toszak
  • 899 postów
  • SkądŁódź

Napisano 07 kwietnia 2007 - 20:42

ups... 645 sie psuje ? No sorry ale za tą cene by wypuścili coś porządnego. Wiem, że 5 i 7 rzadko stoją w garażu... Nie biorąc kwestii niezawodności, chodziło mi o same osiągi... Dynamiczność i prowadzenie 350z jest dużo gorsze niż 645.

#163 reRESERVEDFX

reRESERVEDFX

    /////AMG

  • 2 111 postów
  • SkądBurr Ridge, IL

Napisano 07 kwietnia 2007 - 20:54

Seria 5 szczegolnie ta z 04-06 to sie praktycznie wogole nie psuje. Ja nie wiem czy po prostu natrafilem na felerny egzemplarz ale wszystko sie walilo. Np. komputer pokazywal mi ze mam przebita opone na run-flat-tire, a jak wzialem do serwisu to powiedzieli, ze czujnik sie spartolil; pozniej skrzynia biegow. Komputer nie chcial zredukowac biegow przy D/S; potem znowu sport przycisk nawalil, potem znowu cos i znowu :/ Nie mialem sily do tego samochodu i go odwiozlem i powiedzialem, ze nie chce tego rupiecia. Od tej pory jestem zrazony do serii 6.

#164 NuLL

NuLL
  • 186 postów
  • SkądSopot

Napisano 13 kwietnia 2007 - 04:37

Seria 5 szczegolnie ta z 04-06 to sie praktycznie wogole nie psuje. Ja nie wiem czy po prostu natrafilem na felerny egzemplarz ale wszystko sie walilo. Np. komputer pokazywal mi ze mam przebita opone na run-flat-tire, a jak wzialem do serwisu to powiedzieli, ze czujnik sie spartolil; pozniej skrzynia biegow. Komputer nie chcial zredukowac biegow przy D/S; potem znowu sport przycisk nawalil, potem znowu cos i znowu :/ Nie mialem sily do tego samochodu i go odwiozlem i powiedzialem, ze nie chce tego rupiecia. Od tej pory jestem zrazony do serii 6.

Watpie aby sie psul - znaczna czesc bebechow E65 to flaki E60 tak naprawde. E60 wprowadzono na rynek w 2001 roku tak wiec jest to maszynka dopracowana. Pozatym z wygladu 10x lepiej znoszaca probe czasu niz Mercedes E. Mialem okazje troche pobrykac M5 E60 - 300 z palca nie widzac jak predkosciomierz zwalnia :lol:

#165 reRESERVEDFX

reRESERVEDFX

    /////AMG

  • 2 111 postów
  • SkądBurr Ridge, IL

Napisano 13 kwietnia 2007 - 05:11

Mialem M5 E60 i powiem, ze to jest wspanialy samochod. Niestety zrazilem sie do 645Ci z tego powodu, ze mi sie bardzo czesto psula. Moze mialem zly egzemplarz nie wiem. W kazdym badz razie psul sie jak jasny gwint. Nie wiem jak M6 chodza ale wygladaja zajefajnie :)

#166 NuLL

NuLL
  • 186 postów
  • SkądSopot

Napisano 13 kwietnia 2007 - 05:52

M5 / M6 - roznica niewielka wg mnie. A wiekszy fun jest w objezdzaniu Ferrari sedanem :lol:

#167 Toszak

Toszak
  • 899 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 kwietnia 2007 - 17:07

Raz widziałem M6... odruch wymiotny wzbudza karbonowy dach... Nie wiem czy to wada egzemplarza, czy każdy tak ma....

#168 reRESERVEDFX

reRESERVEDFX

    /////AMG

  • 2 111 postów
  • SkądBurr Ridge, IL

Napisano 13 kwietnia 2007 - 17:53

No wada tego dachu jest to, ze szyberdachu nie mozesz miec. A i nie wiem po kiego grzyba wkladali ten carbon fiber dach jak osiagi wcale sie nie roznia od siostry krowki M5 :/ Pewnie dla szpanu i zeby zwiekszyc cene samochodu.....

#169 Toszak

Toszak
  • 899 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 kwietnia 2007 - 22:29

No ale wyszło obleśnie... jeszcze maske rozumiem, ale dach ??

#170 NuLL

NuLL
  • 186 postów
  • SkądSopot

Napisano 13 kwietnia 2007 - 23:57

Hehe - nie lapiecie idei tego dachu. Do dupy jest bo latem z temperatura jest nie fajnie. Dach ten jest odwolanie do M3 CSL, ktore jest jednym z najfajnieszych autek z Monachium - dla mnie za bardzo hardcorowym :P I tak zostalo - wg mnie to fajny dodatek przy srebrnym kolorze bo lubie sie wyrozniac ;) M3 E92 - czyli tak nowa tez tak ma :)

#171 Toszak

Toszak
  • 899 postów
  • SkądŁódź

Napisano 14 kwietnia 2007 - 16:00

Ja akurat widziałem taki dach przy bordowym M6 i mi się przykro zrobiło.

#172 NuLL

NuLL
  • 186 postów
  • SkądSopot

Napisano 14 kwietnia 2007 - 16:10

Ja akurat widziałem taki dach przy bordowym M6 i mi się przykro zrobiło.

Taki dach to standard ;)

#173 Toszak

Toszak
  • 899 postów
  • SkądŁódź

Napisano 14 kwietnia 2007 - 16:20

No wiem, że standard, ale jak wygląda... :(

#174 51m0n

51m0n
  • 6 980 postów

Napisano 14 kwietnia 2007 - 17:00

Ja akurat widziałem taki dach przy bordowym M6 i mi się przykro zrobiło.


Ale wydaje mi się, że przy czarnym, szarym, czy jakimś ciemnym było by spoko, choć nie widziałem. Trzeba z głową wszystko robić :)

#175 NuLL

NuLL
  • 186 postów
  • SkądSopot

Napisano 15 kwietnia 2007 - 06:01

No wiem, że standard, ale jak wygląda... :(

Pamietaj ze wszystko jest kwestia gustu ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych