
[POKAŻ] Swoje autko czyli czar dwóch i czterech kółek
#151
Napisano 06 kwietnia 2007 - 18:05
Ładnie. To i moje doświadczenie ze skuterem ostatecznie przekonało mnie do trzymania się z daleka od jednośladów z wyjątkiem roweru.
#152
Napisano 06 kwietnia 2007 - 18:12
http://www.autoscout...0&euroto=0&zip=No nie wiem. Za 70k to widziałem tylko takie, które napotkały na swej drodze lokomotywę Deutsche Bahn.
A co do samej 350Z to zamieniliśmy autami się ze znajomym posiadającym 350z jadąc do Chorwacji i przyznam że jakoś*nieprzyjemnie się*jedzie... ciągle coś buczy i skacze przy najmniejszej dziurze... wewnątrz sprawia wrażenie niedokładnie wykonanego... o dziwo nie jest tak dynamiczny na jakiego wygląda... Do Porsche Carrery jeszcze mu brakuje troche.
#153
Napisano 06 kwietnia 2007 - 18:16
#154
Napisano 06 kwietnia 2007 - 18:37
To nie jest 70k, tylko z importem najmarniej 80k ;-)
Trząść trzęsie, ale to dobrze. Tak ma być. Jakościowo ustępuje w środku rzeczywiście innym autom z te pieniądze, ale i to jest fura bardziej dla kierowcy, niż dla estety.
No jak się*uprzeć można też*znaleźć taniej ... nie zgłębiałem się bardzo w cenach, ale pewnie z transportem przeciętnie wyjdzie 75-80k... w porównaniu z tymi 180 tys. to i tak mało.
Ja nie jestem estetą, ale jak widze, że wszystko lata jak w Citroenie to się zastanawiam w co poszło te 180 tys. Za tą*cene można mieć BMW 645 albo Porsche Boxtera... ich jakość trudno porównać z Nissanem 350z... o osiągach nie wspomne...
Cena powyżej 150 tys. do czegoś zobowiązuje...
#155
Napisano 06 kwietnia 2007 - 23:35
Przeciez to jest oczywiese, ze cztery kola w benzynie z napedem na tyl tudziez 4x4 sa najlepsze. Reszta bazuje na konstrukcji taczki do cementu i podobnie sie prowadzi
LMFAO!




#156
Napisano 07 kwietnia 2007 - 09:37

#157
Napisano 07 kwietnia 2007 - 09:50


#158
Napisano 07 kwietnia 2007 - 09:51
NOWE???Ja nie jestem estetą, ale jak widze, że wszystko lata jak w Citroenie to się zastanawiam w co poszło te 180 tys. Za tą*cene można mieć BMW 645
Seria 6 wcale nie jest tak powalająca jak wygląda. I jeździ IMo gorzej niż 350Z (poza M6)
albo Porsche Boxtera... ich jakość trudno porównać z Nissanem 350z... o osiągach nie wspomne...
Jakość - może i tak, chociaż BMW ma z nią kłopoty. Osiągi? Nie. Za wyjątkiem bardzo specyficznych konfiguracji toru, Boxster dostanie wklep od 350Z, jeśli pojadą na takich samych oponach. BMW serii 6 w ogóle lepiej żeby nie podchodziło do próby.
Cena powyżej 150 tys. do czegoś zobowiązuje...
Zajrzyj sobie do Imprezy STI i pomyśl, że kosztuje ponad 200k.
#159
Napisano 07 kwietnia 2007 - 10:29
>>toszak
4x4 wcale nie jest synonimem samochodow, potocznie nazywanych, terenowymi
wiele aut zaczynajac od tanich suzuki poprzez auta takie jak audi,bmw itp a konczac na "smaczkach" typu impreza, lancer czy slawne juz gallardo ma naped na wszystkie kola.
wiec imho nie masz racji nawet uwzgledniajac ze o cudzych gustach sie nie dyskutuje
Pół roku temu sprzedałem Subaru Legacy i uwierz mi jeździłem wieloma 4x4, więc moge stwierdzić, że taki napęd mi nie leży.. Ma zarówno wiele zalet jak i wad...
NOWE???
Seria 6 wcale nie jest tak powalająca jak wygląda. I jeździ IMo gorzej niż 350Z (poza M6)
Jakość - może i tak, chociaż BMW ma z nią kłopoty. Osiągi? Nie. Za wyjątkiem bardzo specyficznych konfiguracji toru, Boxster dostanie wklep od 350Z, jeśli pojadą na takich samych oponach. BMW serii 6 w ogóle lepiej żeby nie podchodziło do próby.
Zajrzyj sobie do Imprezy STI i pomyśl, że kosztuje ponad 200k.
Nowe 645 to raczej nie

Nie jeździłem nigdy Boxterem więc nie wiem czy by go Nissan wziął... ale bmw 6 jest bardziej dynamiczne i lepiej się prowadzi.
tylko to elektroniczne ustawianie koni...
Nissan 350Z wygląda jedynie na sportowy samochód i może występuje w przebajerowanych filmach typu Tokio Drift, ale w rzeczywistości to zwykły roadster
#160
Napisano 07 kwietnia 2007 - 12:14


#161
Napisano 07 kwietnia 2007 - 20:22




#162
Napisano 07 kwietnia 2007 - 20:42
#163
Napisano 07 kwietnia 2007 - 20:54
#164
Napisano 13 kwietnia 2007 - 04:37
Watpie aby sie psul - znaczna czesc bebechow E65 to flaki E60 tak naprawde. E60 wprowadzono na rynek w 2001 roku tak wiec jest to maszynka dopracowana. Pozatym z wygladu 10x lepiej znoszaca probe czasu niz Mercedes E. Mialem okazje troche pobrykac M5 E60 - 300 z palca nie widzac jak predkosciomierz zwalniaSeria 5 szczegolnie ta z 04-06 to sie praktycznie wogole nie psuje. Ja nie wiem czy po prostu natrafilem na felerny egzemplarz ale wszystko sie walilo. Np. komputer pokazywal mi ze mam przebita opone na run-flat-tire, a jak wzialem do serwisu to powiedzieli, ze czujnik sie spartolil; pozniej skrzynia biegow. Komputer nie chcial zredukowac biegow przy D/S; potem znowu sport przycisk nawalil, potem znowu cos i znowu :/ Nie mialem sily do tego samochodu i go odwiozlem i powiedzialem, ze nie chce tego rupiecia. Od tej pory jestem zrazony do serii 6.

#165
Napisano 13 kwietnia 2007 - 05:11

#166
Napisano 13 kwietnia 2007 - 05:52

#167
Napisano 13 kwietnia 2007 - 17:07
#168
Napisano 13 kwietnia 2007 - 17:53
#169
Napisano 13 kwietnia 2007 - 22:29
#170
Napisano 13 kwietnia 2007 - 23:57



#171
Napisano 14 kwietnia 2007 - 16:00
#172
Napisano 14 kwietnia 2007 - 16:10
Taki dach to standardJa akurat widziałem taki dach przy bordowym M6 i mi się przykro zrobiło.

#173
Napisano 14 kwietnia 2007 - 16:20

#174
Napisano 14 kwietnia 2007 - 17:00
Ja akurat widziałem taki dach przy bordowym M6 i mi się przykro zrobiło.
Ale wydaje mi się, że przy czarnym, szarym, czy jakimś ciemnym było by spoko, choć nie widziałem. Trzeba z głową wszystko robić

#175
Napisano 15 kwietnia 2007 - 06:01
Pamietaj ze wszystko jest kwestia gustuNo wiem, że standard, ale jak wygląda...

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych