Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

gorna czesc ekranu nie chodzi - GWARANCJA ??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 malina1111

malina1111
  • 57 postów
  • SkądSiemianowice Śląskie

Napisano 27 marca 2008 - 13:34

Witam. iFon spadl mi na podloge.. Gorna czesc ekranu nie reaguje na dotyk;/ nie moge nic zainstalowac gdyz pzycisk "instaluj" jest na samej gorze ekranu dotykowego i wlasnie ta czesc nie dziala;/ Da sie cos z tym zrobic domowymi metodami? Rozkrecalem juz nie jeden telefon ale ifon.. nie widze tu zadnych srubek itp.. Powiedzcie jak wyglada GWARANCJA ifona? Jesli macie jakie spomysly jak to zrobic to piszcie. W sprawie gwarancji tez.. Dzieki wielkie.

#2 Medziak

Medziak
  • 108 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 marca 2008 - 13:37

Gdzie kupowales Iphona? W Polsce,USA? Jesli w Polsce gwarancja jest ale napewno nie jak powiesz,ze Ci spadl na ziemie tylko po instalacji na Catenpillara,bo tak po jego instalacji sie dzieje. Jesli w USa to jej niema. Wydaje mi sie,ze sie tego nieda naprawic gwarancyjnie bo jest to uszkodzenie przez Ciebie. Moge sie mylic.

#3 malina1111

malina1111
  • 57 postów
  • SkądSiemianowice Śląskie

Napisano 27 marca 2008 - 13:46

Kupilem w polsce.

---- Dodano 27-03-2008 o godzinie 13:51 ----
co to jest ten Catenpillar wogole? jak to wyglada itp.. jesli tak bede mowil zebym wiedzial co i jak bo jak sie domysla ze nawet nie wiem co to jest to bedzie ciezko..

#4 quzo

quzo
  • 1 239 postów
  • Skądwawa

Napisano 27 marca 2008 - 14:01

nie catenpillar tylko Caterpillar
http://www.myapple.p...cje-iphona.html

#5 malina1111

malina1111
  • 57 postów
  • SkądSiemianowice Śląskie

Napisano 27 marca 2008 - 14:10

ktos ma jeszcze jakies informacje na temat gwarancji? czy obejmuje ona takie przypadki?? Albo czy ktos ma inne pomysly na rozwiazanie tego problemu?? PROSZE O POMOC !!!!!

#6 Medziak

Medziak
  • 108 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 marca 2008 - 14:16

Po instalacji tego programu niemoglem wogole ruszac sie po SB. Slider dzialal,wchodzenie do aplikacji dzialalo (czyli klikanie na ikonki). Ale juz jak bylem w aplikacji ekran dotykowy tak jak by umarl i nie reagowal wogole na moj dotyk. Pomogl mi tylko RESTORE. Co do Gwarancji to sie wogole nie orientuje,jak by sie sie cos takiego stalo po upadku,pewnie musial bym za to placic albo kupic nowy ekran. Poczekaj na opinie innych,moze cos pomoga...

#7 pjanet

pjanet
  • 288 postów
  • SkądWrocław

Napisano 27 marca 2008 - 14:30

ktos ma jeszcze jakies informacje na temat gwarancji? czy obejmuje ona takie przypadki?? Albo czy ktos ma inne pomysly na rozwiazanie tego problemu?? PROSZE O POMOC !!!!!


Hmmm jakby ci odpowiedzic.

Jakbym byl osoba ktora by przyjmowala tego iPhone'a do serwisu zadal bym ci pewnie pytania :

1. Masz aktywacje ??
2. W jakis sposob doszlo do uszkodzenia ??
3. Jak stwierdziles ze iPhone nie dziala poprawnie bo jak niemasz aktyacji i nie mozesz wyjsc poza pierwszy ekran to chyba nie jestes w stanie powiedziec iz iPhone nie dziala.

Moze dramatyzuje ale sadze ze Apple nie bedzie wspierac piratow :) Krece pewnie tym bicz na siebie ale sam jestem przykladem ktory kupil iPhone'a i niema gwarancji :(

#8 dyndas

dyndas
  • 4 424 postów

Napisano 27 marca 2008 - 15:21

Hmmm jakby ci odpowiedzic.

Jakbym byl osoba ktora by przyjmowala tego iPhone'a do serwisu zadal bym ci pewnie pytania :

1. Masz aktywacje ??
2. W jakis sposob doszlo do uszkodzenia ??
3. Jak stwierdziles ze iPhone nie dziala poprawnie bo jak niemasz aktyacji i nie mozesz wyjsc poza pierwszy ekran to chyba nie jestes w stanie powiedziec iz iPhone nie dziala.

Moze dramatyzuje ale sadze ze Apple nie bedzie wspierac piratow :) Krece pewnie tym bicz na siebie ale sam jestem przykladem ktory kupil iPhone'a i niema gwarancji :(


Przeciez kolega napisal ze telefon upadl.... Nie znam firmy ktora w przypadkach uszkodzenia mechanicznego honoruje gwarancje.

pzdrw
//T

#9 malina1111

malina1111
  • 57 postów
  • SkądSiemianowice Śląskie

Napisano 27 marca 2008 - 21:37

wiaodmo ze jak powiem ze upadl to mi go na gwarancje nei wezma.. dlatego kombinuje jak zrobic zeby mi go wzieli na gwarancje.. proste nie? Czekam na dalsze info i pomysly jelsi ktos jeszcze jakies ma..

#10 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 27 marca 2008 - 21:46

nie dasz rady nic zrobić, aktualnie jest tak iż jeśli nie zarejestrujesz iPhona w sieci w której sprzedają nic nie zrobisz bo tak jakby łamiesz gawarancję [chyba masz 2 tyogodnie od daty zakupu na aktywację]

#11 dyndas

dyndas
  • 4 424 postów

Napisano 27 marca 2008 - 21:58

wiaodmo ze jak powiem ze upadl to mi go na gwarancje nei wezma.. dlatego kombinuje jak zrobic zeby mi go wzieli na gwarancje.. proste nie? Czekam na dalsze info i pomysly jelsi ktos jeszcze jakies ma..


Uwazasz ze jak nie powiesz ze zaliczyl glebe to wystarczy? I ze nikt nie bedzie w stanie stwierdzic ze zrodlem uszkodzenia jest upadek?

pzdrw
//T

#12 malina1111

malina1111
  • 57 postów
  • SkądSiemianowice Śląskie

Napisano 27 marca 2008 - 22:02

no dobra.. ale z tego co widze w pudelku mam karte gwarancyja nie z apple tylko ze sklepu w ktorym go kupowalem + paragon do tego rowniez z tego sklepu... Wszytsko jest tu wypisane.. data zakupu gwarancja na 12miesiecy imei itp. Wiec gwarancji udziela sklep a nie firma apply czy dobrze mowie? jesli tak to oni musza mi go serwisowac osobiscie a nie apple.. Chyba ze oni maja oryginalne gwarancje z apple i pozniej jakis maja sposob zeby to apple naprawialo dla nich ifony.. hmm.. ciekawa sprawa.. jutro zadzownie do nich i powiem ze nie chdozi mi pol ekranu z niewiadomych przyczyn i tyle:) ciekawe co powiedza:)

#13 dyndas

dyndas
  • 4 424 postów

Napisano 27 marca 2008 - 22:05

no dobra.. ale z tego co widze w pudelku mam karte gwarancyja nie z apple tylko ze sklepu w ktorym go kupowalem + paragon do tego rowniez z tego sklepu... Wszytsko jest tu wypisane.. data zakupu gwarancja na 12miesiecy imei itp. Wiec gwarancji udziela sklep a nie firma apply czy dobrze mowie? jesli tak to oni musza mi go serwisowac osobiscie a nie apple.. Chyba ze oni maja oryginalne gwarancje z apple i pozniej jakis maja sposob zeby to apple naprawialo dla nich ifony.. hmm.. ciekawa sprawa.. jutro zadzownie do nich i powiem ze nie chdozi mi pol ekranu z niewiadomych przyczyn i tyle:) ciekawe co powiedza:)


Czyli kupiles w Polsce i masz lokalna gwarancje? Jesli tak, napisz jak to sie rozwinie - bardzo jestem ciekawy jakie bedzie podejscie firmy w ktorej kupiles.

pzdrw
//T

#14 malina1111

malina1111
  • 57 postów
  • SkądSiemianowice Śląskie

Napisano 27 marca 2008 - 22:07

dokladnie tak. pisalem ze kupilem w polsce. gwarancja sklepu w ktorym kupilem a nie apple. Tez jestem ciekawy co z tego bedzie.. wogole zastanawiam sie czy ktokolwiek seriwsuje w polsce ifony, czy ktos podejmie to wyzwanie hehe:) jutro napisze co mi powiedzieli:)

---- Dodano 28-03-2008 o godzinie 16:37 ----
Niestety ni ebylem dzisiaj w sklepie ale zadzownilem tam i pytalem jak sprawa bedzie wygladala. Facet powiedzial tylko tyle ze to jego pierwsze zgloszenie o usterce iphona.. Procedura gwarancyjna standardowa.. czyli przyjma telefonik i beda sprawdzac czy to moja wina czy nie i naprawa u nich w serwisie prawdopodobnie.. nic nie mowil o wysylaniu do appla itp. Takze mysle z ebedza naprawiac u siebie w salonie. Chociaz wydaje mi sie ze po 14dniach (bo tyle maja na rozpatrzenie reklamaci) dadza mi nowy telefon o ile od rau tego nie zrobia bo z tego co sie orientowalem nie ma nigdzie do kupienia czesci serwisowych do ipghona - w tym przypadku ekran dotykowy. Moze jutro jak bede mial czas to sie przejade do nich.. Bede pisal jak sprawa sie toczy.. Pozdrawiam.

#15 malina1111

malina1111
  • 57 postów
  • SkądSiemianowice Śląskie

Napisano 31 marca 2008 - 11:14

Witam Ponownie.. Dzisiaj w koncu oddalem iFona do sklepu w ramach gwarancji. Pytalem jak sprawa wyglada.. Gdy zapytalem kiedy dostane odpowiedz czy bedzie to robione na gwarancji czy na moj koszt to od razu powiedzial ze bedzie to na gwarancje wyslane i ze ja za naprawe nic nie zaplace. Mieli juz taki sam przypadek tylko ze na odrot.. tzn u mnie nie dziala polowa ekranu od srodka do gory a w tym drugim przypadku ktory mieli nie chodzila polowa ekranu od srodka w dol.. Co do gwarancji Appla a gwarancji sklepowej/lokalnej.. Facet powiedzial w prost ze jesli by mi dali gwarancje apple to wtedy pozbywaja sie problemu i to ja bym musial wysylac latac do appla i sie prosic o naprawde itp. Ale daja swoja gwarancje i wtedy oni sie tym wszytskim zajmuja ALE i tutaj uwaga.. WYSYLAJA DO APPLE 'a ! Wiec gdy ktos ma gwarancje ze sklepu a nie appla to rozni sie to tylko tym (albo az) ze nie musimy latac po serwisach apple'a i zalatwiac wszytsko samemu.. poprostu sklep robi i zalatwia wszystko za nas co wg mnie jest na nasza kozysc oczywiscie:) Co do czasu oczekiwania.. Na poprzednie iFona ktorego reklamowali czekaja juz 3 tygodnie i jeszcze go nie dostali.. No ale wiadomo przeciez ze wysylka naprawa i powrot z usa troszke bedzie trwal.. Chodzi mi po glowie tylko jedno pytanie.. Skoro sprzedawca powiedzial ze reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie a apple odesle ifona i napisze ze wina uzytkownika (czyli moja) i nie bedzie wg appla pozytywnie rozpatrzona gwarancja to co wtedy bedzie sie dzialo? Hmm.. ja jak znam zycie bede mial pretensje do sprzedawcy.. i jesli wtedy oni tego u siebie w serwisie w swoim sklepie nie naprawia to pozostaje opcja zwrotu pieniedzy lub wymiana na nowy iFon:) Jestem dobrej mysli.. takze czekam dalej i bede informowal jelsi cos sie bedzie dzialo.. PS. Bardzo mila obsluga sklepu i profesjonalizm - sprzedawca zaproponowal mi nawet telefon zastepczy na ten okres czasu w ktorym ifon bedzie naprawiany! Bylem zaskoczony gdyz 1 raz sie spotkalem z taka mozliwoscia i to sprzedawca mnie o tym poinformowal.. a nawet nic nie wspomnialem:) Na szczescie mam jeszcze mojego kochanego SE w800i wiec grzecznie podziekowalem:) Gdyby ktos pytal co za sklep.. TELEXTREME - katowice:) (wiem ze to reklama ale warto) na allegro tez sprzedaja:) no i mam nadzieje ze nie lamie regulaminu;) Pozdrawiam. Malina.

#16 Adams

Adams
  • 488 postów

Napisano 02 kwietnia 2008 - 06:21

Napisz moze co to za sklep, warto promowac kogos kto ma lepsze podejscie do tematu niz SAD :-) Sam jestem ciekaw i bym moze cos u nich kupil. Np. iPhona :D

#17 sonicgt

sonicgt
  • 1 321 postów

Napisano 02 kwietnia 2008 - 12:21

Napisz moze co to za sklep, warto promowac kogos kto ma lepsze podejscie do tematu niz SAD :-) Sam jestem ciekaw i bym moze cos u nich kupil. Np. iPhona :D


Chyba nie uważnie przeczytałeś posta malina1111, pod koniec wymienił nazwę sklepu:
"Gdyby ktos pytal co za sklep.. TELEXTREME - katowice (wiem ze to reklama ale warto) na allegro tez sprzedaja no i mam nadzieje ze nie lamie regulaminu"

#18 malina1111

malina1111
  • 57 postów
  • SkądSiemianowice Śląskie

Napisano 02 kwietnia 2008 - 13:07

strona sklepu telextreme w allegro:) iPhone na raty 1600zl :) najtaniej na allegro;)
Moja strona - Aukcje internetowe Allegro

#19 izydorek

izydorek
  • 9 postów

Napisano 02 kwietnia 2008 - 17:18

Chodzi mi po glowie tylko jedno pytanie.. Skoro sprzedawca powiedzial ze reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie a apple odesle ifona i napisze ze wina uzytkownika (czyli moja) i nie bedzie wg appla pozytywnie rozpatrzona gwarancja to co wtedy bedzie sie dzialo?

Prawdę mówiąc mam tu pewne wątpliwości. Czy ze sklepu dostałeś informację, że rozpatrzyli sprawę pozytywnie, czy że przyjęli sprzęt? Bo jest pewna różnica. Mój znajomy w ramach gwarancji (identyczna sytuacja jak opisana, nie iPhone ale laptop) oddał sprzęt do sklepu w którym kupił, sprzęt został wysłany, w serwisie w USA uznali, że usterka powstała z winy klienta i znajomy dostał taką informację - że może być usunięta na jego koszt jedynie.

Więc jestem ciekaw jak będzie w tej sytuacji. Zależy od tego, jak w serwisie podejdą do sprawy... Czy oleją i naprawią, czy też sprawdzą, że usterka samoczynnie nie mogła powstać.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych