gorna czesc ekranu nie chodzi - GWARANCJA ??
#1
Posted 27 March 2008 - 13:34
#2
Posted 27 March 2008 - 13:37
#3
Posted 27 March 2008 - 13:46
---- Dodano 27-03-2008 o godzinie 13:51 ----
co to jest ten Catenpillar wogole? jak to wyglada itp.. jesli tak bede mowil zebym wiedzial co i jak bo jak sie domysla ze nawet nie wiem co to jest to bedzie ciezko..
#4
Posted 27 March 2008 - 14:01
#5
Posted 27 March 2008 - 14:10
#6
Posted 27 March 2008 - 14:16
#7
Posted 27 March 2008 - 14:30
ktos ma jeszcze jakies informacje na temat gwarancji? czy obejmuje ona takie przypadki?? Albo czy ktos ma inne pomysly na rozwiazanie tego problemu?? PROSZE O POMOC !!!!!
Hmmm jakby ci odpowiedzic.
Jakbym byl osoba ktora by przyjmowala tego iPhone'a do serwisu zadal bym ci pewnie pytania :
1. Masz aktywacje ??
2. W jakis sposob doszlo do uszkodzenia ??
3. Jak stwierdziles ze iPhone nie dziala poprawnie bo jak niemasz aktyacji i nie mozesz wyjsc poza pierwszy ekran to chyba nie jestes w stanie powiedziec iz iPhone nie dziala.
Moze dramatyzuje ale sadze ze Apple nie bedzie wspierac piratow
#8
Posted 27 March 2008 - 15:21
Hmmm jakby ci odpowiedzic.
Jakbym byl osoba ktora by przyjmowala tego iPhone'a do serwisu zadal bym ci pewnie pytania :
1. Masz aktywacje ??
2. W jakis sposob doszlo do uszkodzenia ??
3. Jak stwierdziles ze iPhone nie dziala poprawnie bo jak niemasz aktyacji i nie mozesz wyjsc poza pierwszy ekran to chyba nie jestes w stanie powiedziec iz iPhone nie dziala.
Moze dramatyzuje ale sadze ze Apple nie bedzie wspierac piratowKrece pewnie tym bicz na siebie ale sam jestem przykladem ktory kupil iPhone'a i niema gwarancji
Przeciez kolega napisal ze telefon upadl.... Nie znam firmy ktora w przypadkach uszkodzenia mechanicznego honoruje gwarancje.
pzdrw
//T
#9
Posted 27 March 2008 - 21:37
#10
Posted 27 March 2008 - 21:46
#11
Posted 27 March 2008 - 21:58
wiaodmo ze jak powiem ze upadl to mi go na gwarancje nei wezma.. dlatego kombinuje jak zrobic zeby mi go wzieli na gwarancje.. proste nie? Czekam na dalsze info i pomysly jelsi ktos jeszcze jakies ma..
Uwazasz ze jak nie powiesz ze zaliczyl glebe to wystarczy? I ze nikt nie bedzie w stanie stwierdzic ze zrodlem uszkodzenia jest upadek?
pzdrw
//T
#12
Posted 27 March 2008 - 22:02
#13
Posted 27 March 2008 - 22:05
no dobra.. ale z tego co widze w pudelku mam karte gwarancyja nie z apple tylko ze sklepu w ktorym go kupowalem + paragon do tego rowniez z tego sklepu... Wszytsko jest tu wypisane.. data zakupu gwarancja na 12miesiecy imei itp. Wiec gwarancji udziela sklep a nie firma apply czy dobrze mowie? jesli tak to oni musza mi go serwisowac osobiscie a nie apple.. Chyba ze oni maja oryginalne gwarancje z apple i pozniej jakis maja sposob zeby to apple naprawialo dla nich ifony.. hmm.. ciekawa sprawa.. jutro zadzownie do nich i powiem ze nie chdozi mi pol ekranu z niewiadomych przyczyn i tyle:) ciekawe co powiedza:)
Czyli kupiles w Polsce i masz lokalna gwarancje? Jesli tak, napisz jak to sie rozwinie - bardzo jestem ciekawy jakie bedzie podejscie firmy w ktorej kupiles.
pzdrw
//T
#14
Posted 27 March 2008 - 22:07
---- Dodano 28-03-2008 o godzinie 16:37 ----
Niestety ni ebylem dzisiaj w sklepie ale zadzownilem tam i pytalem jak sprawa bedzie wygladala. Facet powiedzial tylko tyle ze to jego pierwsze zgloszenie o usterce iphona.. Procedura gwarancyjna standardowa.. czyli przyjma telefonik i beda sprawdzac czy to moja wina czy nie i naprawa u nich w serwisie prawdopodobnie.. nic nie mowil o wysylaniu do appla itp. Takze mysle z ebedza naprawiac u siebie w salonie. Chociaz wydaje mi sie ze po 14dniach (bo tyle maja na rozpatrzenie reklamaci) dadza mi nowy telefon o ile od rau tego nie zrobia bo z tego co sie orientowalem nie ma nigdzie do kupienia czesci serwisowych do ipghona - w tym przypadku ekran dotykowy. Moze jutro jak bede mial czas to sie przejade do nich.. Bede pisal jak sprawa sie toczy.. Pozdrawiam.
#15
Posted 31 March 2008 - 11:14
#16
Posted 02 April 2008 - 06:21
#17
Posted 02 April 2008 - 12:21
Napisz moze co to za sklep, warto promowac kogos kto ma lepsze podejscie do tematu niz SAD :-) Sam jestem ciekaw i bym moze cos u nich kupil. Np. iPhona
Chyba nie uważnie przeczytałeś posta malina1111, pod koniec wymienił nazwę sklepu:
"Gdyby ktos pytal co za sklep.. TELEXTREME - katowice (wiem ze to reklama ale warto) na allegro tez sprzedaja no i mam nadzieje ze nie lamie regulaminu"
#18
Posted 02 April 2008 - 13:07
Moja strona - Aukcje internetowe Allegro
#19
Posted 02 April 2008 - 17:18
Prawdę mówiąc mam tu pewne wątpliwości. Czy ze sklepu dostałeś informację, że rozpatrzyli sprawę pozytywnie, czy że przyjęli sprzęt? Bo jest pewna różnica. Mój znajomy w ramach gwarancji (identyczna sytuacja jak opisana, nie iPhone ale laptop) oddał sprzęt do sklepu w którym kupił, sprzęt został wysłany, w serwisie w USA uznali, że usterka powstała z winy klienta i znajomy dostał taką informację - że może być usunięta na jego koszt jedynie.Chodzi mi po glowie tylko jedno pytanie.. Skoro sprzedawca powiedzial ze reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie a apple odesle ifona i napisze ze wina uzytkownika (czyli moja) i nie bedzie wg appla pozytywnie rozpatrzona gwarancja to co wtedy bedzie sie dzialo?
Więc jestem ciekaw jak będzie w tej sytuacji. Zależy od tego, jak w serwisie podejdą do sprawy... Czy oleją i naprawią, czy też sprawdzą, że usterka samoczynnie nie mogła powstać.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users












