Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Aktualizacja 10.4.11 tiger i safari 3.1

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 albinmchw

albinmchw
  • 18 postów

Napisano 21 marca 2008 - 15:45

Witam.

Jestem początkującym urzytkownikiem macbooka z tigerem i musze przyznac ze mam mały problem ...

Wszystko zaczeło się od tego że sciagnolem uaktualnienie 10.4.11.ze strony :
[url=http://www.apple.com/support/downloads/macosx10411comboupdateintel.html]Apple - Support - Downloads - Mac OS X 10.4.11 Combo Update (Intel)[/url]

W pakiecie znajdowało się safari w wersji 3.0.4 (523 12) które uruchamia się z błędami ...
W związku z tym pobrałem ze strony apple przegladarke safari 3.1 by zaktualizowac ją do najnowszej wersji ... i w tym tkwi problem ... w windowsie nazwa rozszerzenia to .sfx natomiast na macu wyswietla mi wersje .exe i ni jak ma sie to do instalacji. Jakiego Programu muszę użyć by zainstalować ta przeglądarke lub jaka operacje musze wykonac by zatrybiło ?

Pozdrawiam

#2 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 21 marca 2008 - 15:55

masz polonizator? jeżeli tak: odhacz j. polski w safari (PPM->Pokaż informacje [albo coś w tym stylu] i na dole będą języki i tam odhacz pl) a w software update się nie pojawia nic?

#3 albinmchw

albinmchw
  • 18 postów

Napisano 21 marca 2008 - 16:37

Nic z tego ... pozatym safari jest w ang. ... wie ktos jak zainstalowac w moim przypadkiu wersje 3.1 ??

#4 Jurant

Jurant
  • 210 postów

Napisano 21 marca 2008 - 16:44

W lewym górnym rogu jest menu jabłko (niebieskie) - naciskasz na nie - z rozwiniętego menu wybierasz software update - system sam sprawdzi i wyświetli dostępne uaktualnienia, wybierasz te które Ci są potrzebne (resztę odznaczasz, możesz też zostawić wszystkie, nie zaszkodzi) i je instalujesz

#5 albinmchw

albinmchw
  • 18 postów

Napisano 21 marca 2008 - 17:28