Cześć, moje airpodsy pro 1 gen przestały współpracować, więc postanowiłem przesiąść się na drugą generację. Dzisiaj przyszły do mnie nowe słuchawki z jednego ze zweryfikowanych sklepów na allegro, i po wpisaniu nr seryjnego na stronie Apple zapaliła mi się czerwona lampka, otóż wyskakuje informacja o tym, że nie udało się zweryfikować daty zakupu:
Niestety obecnie nie możemy zweryfikować daty zakupu słuchawek AirPods
Upewnij się, że słuchawki AirPods są połączone w parę z iPhonem lub iPadem. Następnie zaloguj się za pomocą swojego konta Apple i uaktualnij datę zakupu z potwierdzenia.
Z tego co pamiętam przy kupnie pierwszych po prostu wyskakiwała informacja, że dane słuchawki nie zostały jeszcze aktywowane (mogę źle pamiętać)
Drugą sprawą jest fakt, że gwarancja po wejściu w telefonie pokazuje, że trwa ona do 2 maja 2026, dzisiaj jest 16 maja, skąd ten rozstrzał? Czy gwarancja nie powinna się rozpocząć od dnia aktywacji? Czy ktoś ,,uzywal” moich nowych słuchawek zanim przyszły do mnie?
Czy jest możliwe, że dostałem sprzęcior który wrócił z naprawy? Opakowanie było zabezpieczone ,,applowskimi” naklejkami

AirPods Pro 2 pogwarancyjne(?)
Rozpoczęty przez
Locoooo
, wczoraj, 13:24
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano wczoraj, 13:24
#2
Napisano wczoraj, 14:54
2 maja to data opuszczenia magazynu autoryzowanego dystrybutora. Teraz powinieneś z f-rą zakupu lub paragonem z numerem seryjnym od autoryzowanego sprzedawcy zgłosić się na infolinię apple i zmienić datę początku gwarancji na datę zakupu z faktury/paragonu.
Fallout ...war, war never changes...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych