Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

16 Pro Max - zatwierdzanie operacji blik pinem przeważnie nie działa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Lilavi

Lilavi
  • 1 postów

Napisano 13 stycznia 2025 - 20:01

Pacjent - iPhone 16 Pro Max, używam od kilku dni. Mam problem z apką Santander - czasami udaje się zatwierdzić płatność, ale przeważnie nie pojawia się okienko do zatwierdzenia operacji pinem, czy to płatność online, czy wypłata z bankomatu. Jedynie telefon zawibruje jakby jakoś tam reagował na polecenie z apki ale na tym koniec. Powiadomienia apki włączone, apka przeinstalowana, restart nie pomaga.

Sprawdzałam czy ma znaczenie czy po wifi czy LTE ale nie. Bank rozkłada ręce. Na 15 pro max i Samsungach wszystko działa ok.

Co może być problemem? Będę wdzięczna za pomoc.



#2 Biopago

Biopago
  • 3 postów

Napisano 15 stycznia 2025 - 08:49

Jeżeli nie wyskakuje powiadomienie o wpisanie PIN spróbuj po wykonaniu płatności ręcznie wejść w aplikację banku i tam pewnie okienko do PIN pojawi się.

Ja mam podobnie z IKO na 15 pro. Po płatności nie wyskakuje mi powiadomienie ale po wejściu w aplikację ręcznie prośba o zatwierdzenie plik wyświetla się.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych