Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Uszkodzona kamera w serwisie ? iMac 2015 latte


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 t0m5

t0m5
  • 5 postów

Napisano 06 stycznia 2025 - 12:50

Cześć

Ostatnio oddałem swojego starego iMaca do konserwacji. Po powrocie okazało się, że kamera nie działa. Zastanawiam się czy możliwe jest skoro świeci zielona dioda że coś zostało nie dopięte, jakaś tasiemka? To co zrobiłem to jakieś podstawowe rzeczy np resetowanie pamięci, które znalazłem odnośnie tego problemu. Zastanawiam się czy coś jeszcze mogę zrobić zanim ponownie zostanie rozklejony  :( Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam 

 


#2 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 991 postów
  • Płeć:

Napisano 06 stycznia 2025 - 15:36

czy możliwe jest skoro świeci zielona dioda że coś zostało nie dopięte, jakaś tasiemka?

 

Niedopięte albo uszkodzone. Oczywiście, że możliwe. Jeżeli kamera przed serwisowaniem działała, to jest to właściwie pewne. Ale jak będziesz dochodził swoich praw, jeżeli powiedzą Ci w serwisie, że oni zrobili wszystko jak należy i widocznie nie działało już wcześniej, to nie wiem.

 

PS. Latte to taka kawa z mlekiem, a nie Mac.



#3 t0m5

t0m5
  • 5 postów

Napisano 07 stycznia 2025 - 00:10

Przed oddaniem do serwisu mogę coś jeszcze ewentualnie zrobić żeby sprawdzić? Nie wiem, przeinstalowanie systemu? 



#4 DanielF

DanielF
  • 5 758 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 12 stycznia 2025 - 13:06

Możesz zrobić test AHT  -znajdziesz łatwo w Google/YT jak go wykonać i dołączyć raport dla serwisu z kodem błędu


Fallout ...war, war never changes...

#5 t0m5

t0m5
  • 5 postów

Napisano 15 stycznia 2025 - 17:41

Dzięki za odpowiedź ;) Zrobiłem test i wyskoczyły dwa kody odnośnie wifi: CNW003 i CNW005 a z kamerą cisza. Zastanawiam się co dalej z tym zrobić...



#6 Preskaler

Preskaler
  • 86 postów

Napisano 01 lutego 2025 - 11:32

Ja bym radził zanieść sprzęt do serwisu (choć to już trochę późno ale można tłumaczyć, że do tej pory kamera była niepotrzebna) i domagać się w ramach reklamacji naprawy sprzętu. Serwis zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na okres 3 mies. na naprawa tych elementów, które były serwisowane. Tutaj serwis polegał na sprawdzeniu i konserwacji, więc IMHO powinni byli sprawdzić też działanie kamery. Jeśli tego nie zrobili to niech zrobią teraz i usuną usterkę.



#7 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 991 postów
  • Płeć:

Napisano 01 lutego 2025 - 12:53

Tutaj serwis polegał na sprawdzeniu i konserwacji, więc IMHO powinni byli sprawdzić też działanie kamery. Jeśli tego nie zrobili to niech zrobią teraz i usuną usterkę.

 

Z opisu wynika, że serwis polegał jedynie na konserwacji, co w moim rozumieniu oznacza głównie czyszczenie, ew. wymianę pasty termoprzewodzącej i nie obejmuje sprawdzenia poprawności działania każdego jednego komponentu komputera. Życzę powodzenia, ale pozostaję sceptyczny.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych