Dzień Dobry,
Mam nadzieję, że w końcu rozwiąże się tutaj mój problem.
"Przesiadłem" się z Android na iOS (iPhone) operacje przebiegła bez problemów.
Dotychczas użytkowałem Whatsappp w większości na Win11 pobierając aplikację w Microsoft store lub ze strony Whatsapp.
Niestety po zainstalowaniu Whatsapp na telefonie nie mogę go uruchomić na Win11 w aplikacji na pulpit.
Jedyna opcja to przez przeglądarkę www.
Dodam że próbowałem łączyć się z aplikacją na Win11 innymi telefonami, Apple, które posiadają członkowie rodziny i oni bez problemu logują się, próbowałem na innym komputerze i ten sam problem wszyscy mogą mój telefon nie.
Model telefonu to iPhone 16pro iOS 18,2.
Dzwoniłem na infolinie appla niestety nikt nie potrafił rozwiązać problemu, Whatssapp nie ma wsparcia - jednie chattbot odpisuje jakieś bzdury.
Sprawdzałem ustawienia telefonu aplikacji i mam takie same jak inny członkowie mojej rodziny.
Próbowałem kilka krotnie instalować aplikację na telefonie i komputerze ale bez rezultatów.
Czy ma ktoś pomysł jak sobie z tym poradzić ?
pozdrawiam