Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

13 Pro Max, powracający komunikat: Weryfikacja konta Apple


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marynarz5000

Marynarz5000
  • 2 postów

Napisano 24 grudnia 2024 - 00:52

Witam
iPhone 13 Pro Max. Problem pojawiającego się komunikatu: Weryfikacja konta Apple, podaj hasło konta „digitalave2@aol.com” w Ustawieniach. Komunikat pojawia się randomowo, kilka/kilkanaście razy dziennie. To nie jest moje konto i nie ma nic wspólnego z moją osobą. Historia zaczęła się tak że zakupiłem w stanach XS Max, telefon był nowy. Po około roku użytkowania, okazało się że telefon był wzięty na raty i ktoś te raty przestał spłacać, po aktualizacji iOS telefon został zablokowany, nie czytał karty SIM - tak jakby miał simlocka. Telefonu używałem z R-simem jeszcze jakiś czas i w tym okresie pojawił się po raz pierwszy ten komunikat, nie przejmowałem się tym bo telefon i tak już był spisany na straty. Po zakupie nowego Iphona już w PL, normalnie w sklepie z gwarancją itp okazało się że komunikat dalej występuje, tak jakby przykleił się do mojego Apple Id. Dodam że normalnie korzystam z telefonu i nie ogranicza to w żaden sposób funkcji, denerwuje i tyle. Może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem?
Pozdrawiam

#2 ami_go

ami_go
  • 81 postów
  • SkądInowrocław/Caerdydd

Napisano 24 grudnia 2024 - 02:31

Ja też coś podobnego miałem przez kilka miesięcy.

Tylko u mnie najwyraźniej ktoś podał mój e-mail jako dodatkową weryfikację swojego konta Apple (Apple ID).
Nie można nic z tym zrobić, tylko liczyć że ten ktoś przestanie posługiwać się naszym adresem. Co u mnie najwyraźniej się stało,  po ok pół roku.

Jakiś podobny mechanizm mógł Ciebie dopaść.



#3 Michas22

Michas22
  • 2 postów

Napisano 20 stycznia 2025 - 09:50

Witam,
Również mam podobny problem tylko z tą różnicą, że dokonywałem zmiany nazwy konta Apple id za pośrednictwem serwisu obsługi Apple przez telefon jakieś dwa lata temu.

Kilka razy dziennie pojawia się komunikat o weryfikacji gdzie jest wskazany mój stary adres mailowy i nazwa, którą została zmieniona.

Jest to podyktowane prawdopodobnie (ale tylko się domyślam) tym że mam ciągłość konta i kilka razy przenosiłem dane na nowe iphony (nieużywane wcześniej) i musiały się przenieść też dane jakoś w pamięci

W każdym razie bardzo mnie to denerwuje, ktoś więc jak to rozwiązać?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych