Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Brak możliwości aktywacji iPhone 13 - Nie można aktywować - do aktywowania iPhone wymagane jest uaktulanienie.


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 eloszki

eloszki
  • 998 posts
  • SkądWarszawa

Posted 02 December 2024 - 20:28

Cześć,

 

Mam taki problem, że chyba w moim telefonie  przestała działąć sieć... (nie wiem czy to problem z sim - chce wgrać esim i zobaczyć) . Próbowałem zrobić aktualizacje ale niestety bez skutku. I teraz mam tak:

 

Nie można aktywować - do aktywowania iPhone wymagane jest uaktualnienie. 

 

Próbowałem podłączyć do itunes, ale też nie widzę rozwiązania bo prosi aby umieścić w nim kartę SIM - która nie działa ... 

 

Ktoś ma jakiś pomysł jak mogę ten telefon najpierw zaktualizować do IOS 18? Może to trochę pomoże ... 

 

Lub aby go jakoś uruchomić? 

 

Dzięki 

Attached Files

  • Attached File  iphon.png   15.29KB   0 downloads
  • Attached File  ip2.png   131.01KB   0 downloads

Edited by eloszki, 02 December 2024 - 20:30.


#2 dobrakawa

dobrakawa
  • 838 posts

Posted 03 December 2024 - 14:05

Ale czemu miała by nie działać sieć? Karta raczej sama z siebie nie przestaje działać, chyba że spadł ci telefon i coś się uszkodziło. Spróbuj w innym telefonie swoją kartę sim i zobacz czy działa.


Pro 2012, 14 Pro


#3 Moongroow

Moongroow
  • 335 posts
  • SkądGdańsk

Posted 04 December 2024 - 16:17

Aktywować można bez karty po samym wifi

#4 eloszki

eloszki
  • 998 posts
  • SkądWarszawa

Posted 05 December 2024 - 01:24

No próbowałem różnych ph kart. Cały czas szuka sieci i nie znajduje. Aktywować jak widzicie też się nie da…



#5 JMarcin

JMarcin
  • 20 posts

Posted 07 December 2024 - 19:13

No próbowałem różnych ph kart. Cały czas szuka sieci i nie znajduje. Aktywować jak widzicie też się nie da…

Do aktywacji nie potrzeba najnowszego iOS, sam ostatnio aktywowałem iP13 z iOS 16 i poszło bez problemu. Jeśli iTunes nie chce zrobić aktualizacji softu i zgłasza błąd to niestety może to oznaczać uszkodzenie czegoś na płycie głównej.  Spróbuj wprowadzić telefon w tryb DFU i odtworzyć oprogramowanie. Jeśli i to nie zadziała to chyba zostaje tylko serwis


Edited by JMarcin, 07 December 2024 - 19:14.

iPhone 13 White 128GB  /  MacBook Pro 15.2 (A1989)  / iPad 10-gen





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users