Cześć,
Mam problem z moim iMac 27 2017 po zmianie operatora internetowego. Wszystko działało bez zarzutu do momentu, gdy zaczęłam konfigurować nową drukarkę. Po około godzinie od podłączenia drukarki iMac stracił połączenie z internetem i odłączył się od domowej sieci Wi-Fi.  
Mimo że minęły już dwa dni, problem nadal występuje – Wi-Fi na iMac nie działa. Wykonałam następujące kroki:  
- Resetowałam router,  
- Resetowałam iMac,  
- Przeprowadziłam diagnostykę sieci bezprzewodowej (załączam wyniki).  
Na innych urządzeniach (MacBook, iPhone) domowy internet działa bez problemu. Co więcej, wszystkie urządzenia, w tym iMac, były wcześniej podłączone do tej samej drukarki – problem pojawił się dopiero teraz, po zmianie operatora i ponownej konfiguracji drukarki.  
Obserwacje:  
- Ikona Wi-Fi z paska menu nie chce się włączyć, ale w ustawieniach pokazuje, że Wi-Fi jest włączone, choć niepołączone. Po chwili pasek zmienia kolor z niebieskiego na szary, a w menu głównym widnieje informacja, że Wi-Fi jest wyłączone.  
- iMac nie wykrywa żadnych sieci Wi-Fi (wcześniej było ich około 15).  
- Hotspot z iPhone’a jest widoczny, ale po sparowaniu wyświetla się komunikat „Nie można dołączyć do sieci Wi-Fi”.  
- Wczoraj przez chwilę udało mi się zobaczyć dostępne sieci, ale po kilku sekundach zniknęły i od tamtej pory już się nie pojawiły.  
Próbowałam zresetować ustawienia komputera, ale przy próbie wyzerowania systemu pojawia się informacja, że „Ten Mac nie obsługuje Asystenta wymazywania”.  
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Macie pomysł, co mogę zrobić, żeby go rozwiązać?  
Załączam screeny z iMac i wyniki diagnostyki sieci.  
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki i pomoc!  
Pozdrawiam,  
Lilia  
					


 
	 
			
			
			
				 Temat jest zamknięty
 Temat jest zamknięty 
					 
				
				
			 
			
			

 
				
				
			 
			
			








