Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Hotspot osobisty - brak możliwości włączenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 mikekrk

mikekrk
  • 54 postów

Napisano wczoraj, 19:04

Witam,

 

nie wiem dlaczego, ale nie mam możliwości włączenia hotspotu mobilnego... iPad Air 5 gen, karta Play abonament, w centrym zarządzania hotspot mobilny wyszarzony a w ustawieniach sieci komórkowej nie widzę w ogóle tej opcji... na Orange 2 tygodnie temu mi działało, nie wiem o co chodzi. System w najnowszej stabilnej wersji. 18.1



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 749 postów
  • Płeć:

Napisano wczoraj, 19:21

APN dla hotspotu uzupełniony?

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 mikekrk

mikekrk
  • 54 postów

Napisano dziś, 14:32

No tak, jak wpisuje 

 

APN: internet

Reszta pusta zgodnie ze stroną Play to niestety udostepniony net nie działa... jak jest puste (a tak jest domyślnie) to nie ma hotspota :/ 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych