Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 14 pro nie łączy się z programem ITunes 12.13.4.4 (win 11)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 bart3k_c

bart3k_c
  • 9 postów

Napisano 24 października 2024 - 10:40

Witam. Zaktualizował mi się itunes i od tego czasu nie łączy się z moim iphonem. Mianowicie gdy podłączę iphone przez kabel do laptopa (win 11) to w folderze "ten komputer" wyświetla się urządzenie z iphonem i mogę wejść w nie, mogę skopiować zdjęcia na laptopa, ale w aplikacji itunes, już nie widzę żeby iPhone był połączony (wcześniej ten proces odbywał się automatycznie synchronizacja) w tej chwili nic się nie dzieje po podłączeniu iphone do komputera za pomocą kabla. Wcześniej pojawiała się z lewej u góry ikona telefonu gdzie mogłem sprawdzić wolna pamięć itp, oraz obok jabłuszka u góry pojawiał się pasek z procesem postępu synchronizacji. Teraz się to nie dzieje mimo ze np. dodałem nowe piosenki do listy z utworami. Gdzie znajduje się problem? proszę o pomoc.

 

ewentualnie czy jest jakaś inna altenatywna darmowa aplikacja dzięki której mogę kopiować muzykę video zdjęcia do mojego iphone? pozdrawiam



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 750 postów
  • Płeć:

Napisano 24 października 2024 - 20:30

Ja bym odłączył iPhone'a, wywalił wszystko co ma z nim wspólnego z Menedżera urządzeń w Windows i podpiął jeszcze raz. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 bart3k_c

bart3k_c
  • 9 postów

Napisano 24 października 2024 - 21:20

masz na mysli apple mobile device support i apple software update? a itunes zostawic?


Dobra zle przeczytalem. Miales na mysli z menedzera urzadzen. Nie wiem czemu pomyslalem o dodaj/usun programy.  <_<

 

Znalazlem 3 poznycje ktore byly wg mnie byly powiazane i nadal nie dziala.  :(

 

dziwne bo ogolnie komputer widzi telfon ale itunes juz nie  :angry:



#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 750 postów
  • Płeć:

Napisano 24 października 2024 - 23:29

A „nowoczesne” aplikacje Apple ze sklepu go wykrywają?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#5 bart3k_c

bart3k_c
  • 9 postów

Napisano 27 października 2024 - 12:01

A „nowoczesne” aplikacje Apple ze sklepu go wykrywają?

 

Nie do konca wiem co masz na mysli?



#6 winmaciek

winmaciek
  • 6 750 postów
  • Płeć:

Napisano 27 października 2024 - 16:10

Z Microsoft Storę możesz pobrać aplikację do zarządzania iPhone'em od Apple. Czy ona go wykrywa?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych