Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple watch Ultra 2 nie można ustawić kodu i dodać karty płatniczej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dahim

Dahim
  • 3 postów

Napisano 22 października 2024 - 10:38

Hej, pierwszy raz mam problem z urzadzeniem apple. Wczoraj zakupiłam Apple Ultra 2, przy odpalaniu go ustawiłam kod. Kiedy chcę dodać kartę apple pay, woła, że trzeba ustawić kod, kiedy chcę to zrobić wszystkie możliwości są nieaktywne. Na starym watchu miałam podpięte karty.

 

Mam ten sam  dokładnie ten sam problem jak superNova /pozwolę sobie wkleić jej post/:

 

 

"Chciałam dodać do iPhone'a nowy Apple Watch 8. Popięłam bez problemu, ale

mam pewien problem z tym zegarkiem. Nie mogę ustawić kodu. - opcje są niedostępne. Znalazłam taką informację: "Jeśli nie możesz użyć kodu prostego lub wyłączyć kodu - 
Przyciski Kod prosty oraz Wyłącz kod mogą być niedostępne, jeśli zsynchronizowany iPhone jest zarządzany przez organizację, na przykład firmę lub szkołę. Skontaktuj się z administratorem organizacji." 
Tylko, że to jest nowy zegarek i nie należy nigdzie.

Po przywróceniu do ustawień fabrycznych, bez względu na to czy ustawię kod, czy pozostawię bez kodu, kod nie pojawia się czyli ekran nie jest blokowany. Gdy potem chcę włączyć/zmienić kod, opcje są niedostępne (nieaktywne co widać na zrzucie ekranu. Na zegarku, tak jak pisałam, widać, że jest włączony kod prosty, ale i tak nic nie można zmienić.

 

Pomyślałam, że może winą jest stary apple watch podpięty do tego iPhone'a. Na nim problem nie występował. Można było zmienić/usunąć kod, funkcje były aktywne. Odłączyłam więc stary zegarek, zresetowałam go do ustawień fabrycznych i teraz mam to samo co w nowym - bez względu na to czy ustawię kod, czy pozostawię bez kodu, kod nie pojawia się, czyli ekran nie jest blokowany. Gdy potem chcę włączyć/zmienić kod, opcje są niedostępne"

 

Niestety u mnie nie działa rozwiązanie, które u niej pomogło, nie mam ustawionych limitów zmiany haseł i kodów w screen timie

 

Bardzo proszę o pomoc

 

 



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 769 postów
  • Płeć:

Napisano 23 października 2024 - 05:48

Dodaj zrzuty ekranu jeszcze raz. :-)


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 Dahim

Dahim
  • 3 postów

Napisano 23 października 2024 - 15:54

Udało mi się rozwiązać problem ze wsparciem apple
Jakby ktoś potrzebował, to trzeba wyłączyć na chwilę ochronę skradzionego urządzenia
  • winmaciek lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych