Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Multisim w T-mobile


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 peter08

peter08
  • 45 postów

Napisano 26 września 2024 - 09:31

Witam,

Od roku posiadam usługę multisim na moim AW Ultra oraz Iphone 15 Pro max. Niedawno zauważyłem że mimo iż zegarek pokazuje połączenie z T-mobile , nie działa samodzielnie, tzn musi być blisko iphona. 

Dodatkowo syn zakupił Iphona 16 i tez ma multisim z AW SE - objawy podobne. Zgłaszałem problem u operatora i jedynie co potrafili zrobić to ponownie aktywować multisim-y , co nie przyniosło żadnego efektu. Czy ktoś może sprawdzić czy u niego zegarek obecnie potrafi działać samodzielnie w t-mobile ? 

 



#2 soczekpl

soczekpl
  • 3 285 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 26 września 2024 - 09:33

Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale jeżeli zegarek jest obok telefonu, to zawsze będzie łączyć się przez Bluetooth, jeżeli nie ma BT to WiFi, a jeżeli nie ma ani tego, ani tego, to wtedy przełącza się na LTE - ale czasami trochę to trwa, to nie jest natychmiastowe.


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#3 peter08

peter08
  • 45 postów

Napisano 26 września 2024 - 09:38

Tak, to zrozumiałe. Teraz jest tak że jak mam telefon obok ale wyłączony lub wyłączone jest gsm/wifi/bt to ktoś jak dzwoni, nie dodzwoni się do mnie - zegarek nie reaguje, mimo że pokazuję ze jest połączony z siecią T-mobile. Podobnie jak oddalę się , czy zapomnę telefonu , który jest włączony w domu - na zegarek nikt się nie dodzwoni ani sam nie mogę tez wykonywać połączeń

 

Zastanawiam się tylko czy to nie jest globalny problem w sieci ? A jeśli u mnie tylko, to czy jakaś aktualizacje AW/IP nie "naprawiła" usługi multisim


Użytkownik peter08 edytował ten post 26 września 2024 - 09:42


#4 soczekpl

soczekpl
  • 3 285 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 26 września 2024 - 09:51

Czyli jeżeli telefon jest wyłączony/nie ma go blisko, na Apple Watchu na górze pojawia się czerwony X, wskazujący na brak zasięgu? Mimo że jest skonfigurowana sieć operatora w Apple Watchu? I LTE jest włączone w Watchu? To można włączyć i wyłączyć w centrum sterowania zegarka.


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#5 peter08

peter08
  • 45 postów

Napisano 26 września 2024 - 10:20

Czyli jeżeli telefon jest wyłączony/nie ma go blisko, na Apple Watchu na górze pojawia się czerwony X, wskazujący na brak zasięgu? Mimo że jest skonfigurowana sieć operatora w Apple Watchu? I LTE jest włączone w Watchu? To można włączyć i wyłączyć w centrum sterowania zegarka.

 

U mnie na AW Ultra jest zielony znaczek i pokazuje że jest połączony  i jest skonfigurowany z Tmobile.pl. U syna też jest skonfigurowany z Tmobile.pl ale u niego już jest czerwony znaczek i brak połączenia w statusie na AW



#6 soczekpl

soczekpl
  • 3 285 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 26 września 2024 - 13:19

Ale rozumiem, że masz tak? https://ibb.co/stVyML2

 


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#7 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 26 września 2024 - 13:39

W menu AW wifi musi być wyłączone, sieć włączona, spróbuj zegarkiem wybierać połączenia czy działa?



#8 soczekpl

soczekpl
  • 3 285 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 26 września 2024 - 13:41

Ja mam Orange, u mnie działa, ale sprawdzam, czy masz wszystko dobrze ustawione.


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#9 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 26 września 2024 - 13:46

Mam kilka lat AW z cell, ostatnio syn kupił w t-mobile AW SE z cell i wszystko działa znakomicie, coś jakiś drobiazg zaburza działanie...



#10 otuadiordna

otuadiordna
  • 222 postów

Napisano 27 września 2024 - 11:11

A macie przy połączeniu jeszcze z iPhone ikonę sieci komórkowej na białym tle w zegarku (to co wywołujemy jednym kliknięciem bocznego przycisku? Po drugie sprawdziłbym czy nie wyświetla się błąd w ustawieniach sieci komórkowej. Po trzecie sprawdziłbym jaki jest status tej dodatkowej karty na stronie T-Mobile czy gdzie to można sprawdzić. Sprawa jest prosta. Jeśli AW nie jest w zasięgu iPhone lub sieci Wi-Fi to łączy się po sieci LTE. Jeśli T-Mobile uważa że jest po ich stornie ok to proponuję wyzerować zegarek i ustawić go na nowo. Możecie najpierw pozostawić plan komórkowy (ale to pewnie nic nie naprawi) a za drugim razem zrobić kompletnie od początku co będzie wymagało nowej karty. Jeśli wyzerowanie zegarka też nic nie da to już tylko serwis. 



#11 winmaciek

winmaciek
  • 6 800 postów
  • Płeć:

Napisano 27 września 2024 - 11:19

Ja w ramach testów sprawdziłbym na przykład, czy nie działa przypadkiem z Orange Flex. IMHO lepszy pomysł niż wymazywanie i stawianie od zera. Generalnie obsługę zegarka mają bardzo dobrze rozwiązaną, także jak tam będzie szło, to wina jest po stronie T-Mobile. A jak nie będzie, to bym się kierował w stronę serwisu. 


  • otuadiordna lubi to

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#12 otuadiordna

otuadiordna
  • 222 postów

Napisano 27 września 2024 - 11:39

Ja w ramach testów sprawdziłbym na przykład, czy nie działa przypadkiem z Orange Flex. IMHO lepszy pomysł niż wymazywanie i stawianie od zera. Generalnie obsługę zegarka mają bardzo dobrze rozwiązaną, także jak tam będzie szło, to wina jest po stronie T-Mobile. A jak nie będzie, to bym się kierował w stronę serwisu. 

Też jest to pomysł choć realnie wymazanie zegarka to chwila bo nie mamy na nim za wiele. O ile w ogóle. Mi parę razy nie zgrał się backup i w sumie nie bolało. No ale tak twój pomysł też warto wcześniej przetestować. Jasno określi gdzie leży problem i kogo cisnąć.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych