Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Skaza ekranu IPad Pro


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 wiesiek3d

wiesiek3d
  • 404 postów

Napisano 16 września 2024 - 00:50

Cześć wszystkim,
Jakieś 3-4 tygodnie temu zakupiłem nowego IPada PRO- niestety ze względu na to, że miałem dużo pracy i byłem na wakacjach nie byłem w stanie dluzej pobawić się urządzeniem. Zauważyłem piksel, który widać głównie na szarym i czarnym tle nawet przy niskim podświetleniu. Musi być wieczór żeby go zauważyć , nie widać go w świetle dziennym jednak często używam iPada wieczorem i wtedy już niestety jest widoczny i zwraca na siebie uwagę. Jak myślicie czy jest sens reklamować tą wadę? Niestety termin zwrotu już minął, poza tym kupiłem nie od Apple tylko od innego sprzedawcy, ale był to duży sklep. Boję się, że zareklamuję i dostanę refurbished- który będzie jeszcze gorszy od mojego urządzenia. Jak myślicie co Apple może zrobić w tej sprawie jeśli zgłoszę reklamacje przez infolinię ? Troszkę szkoda bo sprzęt kosztował 6 tys i nie jestem w pełni zadowolony- z drugiej strony nie chciałbym mieć IPada po wymianie ekranu tylko chciałbym dostać nowego co pewnie nie jest już możliwe. Będę wdzięczny za porade.

IP 14 Pro Max/ AW Ultra 

MB Pro 14/ IMAC 24/ IPAD PRO M1


#2 Regiss

Regiss
  • 2 936 postów
  • SkądRadom

Napisano 16 września 2024 - 09:30

Jak nie przeszkadza bardzo to bym go po prostu używał. Przed końcem gwarancji oddasz i dostaniesz nowy ekran albo jak się uda refuba.

iPhone 15 Pro


#3 bartlomiejszewskii

bartlomiejszewskii
  • 1 postów

Napisano 16 września 2024 - 11:18

W przypadku zgłoszenia martwego piksela na iPadzie Pro, Apple zazwyczaj oferuje wymianę urządzenia, często na odnowiony (refurbished) egzemplarz tego samego modelu. Wiele osób zgłaszało podobne problemy z martwymi pikselami i Apple w większości przypadków uznawało reklamację. Należy jednak liczyć się z tym, że wymiana na nowe urządzenie jest mało prawdopodobna. Większość użytkowników otrzymuje urządzenie odnowione.

 

Jeśli zdecydujesz się na zgłoszenie reklamacji, Apple prawdopodobnie wymieni ekran lub zaproponuje urządzenie odnowione. Skontaktuj się z nimi poprzez infolinię lub aplikację Apple Support. Jeśli masz AppleCare+, proces wymiany będzie szybszy i bez większych kosztów.



#4 wiesiek3d

wiesiek3d
  • 404 postów

Napisano 16 września 2024 - 13:25

W przypadku zgłoszenia martwego piksela na iPadzie Pro, Apple zazwyczaj oferuje wymianę urządzenia, często na odnowiony (refurbished) egzemplarz tego samego modelu. Wiele osób zgłaszało podobne problemy z martwymi pikselami i Apple w większości przypadków uznawało reklamację. Należy jednak liczyć się z tym, że wymiana na nowe urządzenie jest mało prawdopodobna. Większość użytkowników otrzymuje urządzenie odnowione.

 

Jeśli zdecydujesz się na zgłoszenie reklamacji, Apple prawdopodobnie wymieni ekran lub zaproponuje urządzenie odnowione. Skontaktuj się z nimi poprzez infolinię lub aplikację Apple Support. Jeśli masz AppleCare+, proces wymiany będzie szybszy i bez większych kosztów.

 

Dziękuję bardzo. Myślisz, że warto wymienić swoje urządzenie na Refurbished czy lepiej poczekać z tym aż zostanie trochę czasu do upływu gwarancji? Dam rade używać urządzenia jeśli będę mieć pewność, że kiedyś wymienią mi ekran na nowy lub Refurbished. Po prostu trochę mi przykro, że zapłaciłem jak za nowe urządzenie i dostałbym teraz " refurbished" który jednak można kupić sporo taniej na stronie chociażby Apple. 
Istnieje ryzyko, że Apple odrzuci mi gwarancje twierdząc, że np. powstało to wcześniej lub na początku zakupu i za późno zgłosiłem ten fakt? Istnieje też szansa, że ten piksel się odblokuje bo moim zdaniem jest to zablokowany a nie martwy piksel ( bo widać go tylko na czarnym/ciemnym tle)


Użytkownik wiesiek3d edytował ten post 16 września 2024 - 13:28

IP 14 Pro Max/ AW Ultra 

MB Pro 14/ IMAC 24/ IPAD PRO M1





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych