Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Martwy/zablokowany piksel w iPadzie PRO.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gontareek

Gontareek
  • 6 postów

Napisano 10 września 2024 - 07:44

Cześć,
Stałem się posiadaczem nowego IPada PRO M4 z ekranem OLED- niestety zauważyłem na czarnym tle niebieski świecący piksel. Pojawia się tylko na czarnym tle i niestety ze względu na to, że często korzystam z dark mode przeszkadza mi. Czy istnieje szansa na to, że piksel z czasem się odblokuje? Orientujecie sie czy taką usterkę mogę zgłosić z gwarancji?

#2 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 898 postów
  • Płeć:

Napisano 10 września 2024 - 07:56

Samo się raczej nie odblokuje. Skorzystaj z gwarancji. Nie widzę powodu, żeby miała zostać nieuwzględniona.



#3 Gontareek

Gontareek
  • 6 postów

Napisano 10 września 2024 - 08:01

Niestety na wielu forach piszą, że Apple naprawia czy wymienia urządzenie dopiero od iluś takich pikseli na ekranie. Zadzwonię dzisiaj na infolinię i postaram się zgłosić z gwarancji :)

#4 mar88

mar88
  • 89 postów

Napisano 13 września 2024 - 07:49

Wymienią na pewno jeżeli jest na gwarancji. Miałem tak z iPhonem






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych