Cześć,
Stałem się posiadaczem nowego IPada PRO M4 z ekranem OLED- niestety zauważyłem na czarnym tle niebieski świecący piksel. Pojawia się tylko na czarnym tle i niestety ze względu na to, że często korzystam z dark mode przeszkadza mi. Czy istnieje szansa na to, że piksel z czasem się odblokuje? Orientujecie sie czy taką usterkę mogę zgłosić z gwarancji?

Martwy/zablokowany piksel w iPadzie PRO.
Rozpoczęty przez
Gontareek
, 10 wrz 2024 07:44
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10 września 2024 - 07:44
#2
Napisano 10 września 2024 - 07:56
Samo się raczej nie odblokuje. Skorzystaj z gwarancji. Nie widzę powodu, żeby miała zostać nieuwzględniona.
#3
Napisano 10 września 2024 - 08:01
Niestety na wielu forach piszą, że Apple naprawia czy wymienia urządzenie dopiero od iluś takich pikseli na ekranie. Zadzwonię dzisiaj na infolinię i postaram się zgłosić z gwarancji

#4
Napisano 13 września 2024 - 07:49
Wymienią na pewno jeżeli jest na gwarancji. Miałem tak z iPhonem
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych