Cześć,
Nie znalazłem tematu więc dodałem nowy, może ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie.
Od jakiegoś czasu około 4 mc-e telefon zaczął tracić zasięg podczas prowadzenia rozmowy i zrywać połączenia ale jak później zauważyłem również leżąc na biurku i nie wykonując połączeń zasięg się pojawiał i znikał. Zanim udałem się do iDream w Łodzi zrobiłem kolejno: zmianę karty z sim na esim, nie pomogło więc zmieniłem operatora co też nie pomogło. Następnie wprowadziłem telefon w tryb DFU i wgrałem czyste oprogramowanie przez komputer. Niestety to również nie pomogło więc zadzwoniłem na infolinie Apple gdzie zrobiono jakieś zdalne testy gdzie nic nie wyszło poza tym, że wykryło zrywanie połączeń więc skierowali mnie do serwisu iDream bo muszą być wykonane testy fizyczne. Panowie w iDream wykryli błędy w oprogramowaniu oraz w jednym dniu 14 zerwanych połączeń i stwierdzili, że wystarczy wgrać czysty soft i to pomoże. Powiedziałem im, że już to robiłem ale... Więc wgrali czysty soft i powiedzieli, że wszystko działa i telefon jest sprawny. Niestety następnego dnia działo się dokładnie to samo co poprzednio więc zadzwoniłem do nich co teraz?
I tutaj zaczyna się robić ciekawie bo ponieważ testy nic nie wykazały to oni nic innego zrobić nie mogą i według standardów i procedur Apple telefon jest sprawny!!!
Proszę o pomoc bo może ktoś miał podobny problem i jest jakaś jeszcze ścieżka która pozwoli na naprawę telefonu?
załączam film (nie wiem czy będzie można go wyświetlić) gdzie leżący na biurku telefon traci powoli zasięg, później nie ma go w ogóle a za chwilę ma pełny zasięg.