Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 15 traci zasięg i zrywa połączenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 goldmaster

goldmaster
  • 15 postów

Napisano 21 sierpnia 2024 - 17:49

Cześć,

Nie znalazłem tematu więc dodałem nowy, może ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie.

Od jakiegoś czasu około 4 mc-e telefon zaczął tracić zasięg podczas prowadzenia rozmowy i zrywać połączenia ale jak później zauważyłem również leżąc na biurku i nie wykonując połączeń zasięg się pojawiał i znikał. Zanim udałem się do iDream w Łodzi zrobiłem kolejno: zmianę karty z sim na esim, nie pomogło więc zmieniłem operatora co też nie pomogło. Następnie wprowadziłem telefon w tryb DFU i wgrałem czyste oprogramowanie przez komputer. Niestety to również nie pomogło więc zadzwoniłem na infolinie Apple gdzie zrobiono jakieś zdalne testy gdzie nic nie wyszło poza tym, że wykryło zrywanie połączeń więc skierowali mnie do serwisu iDream bo muszą być wykonane testy fizyczne. Panowie w iDream wykryli błędy w oprogramowaniu oraz w jednym dniu 14 zerwanych połączeń i stwierdzili, że wystarczy wgrać czysty soft i to pomoże. Powiedziałem im, że już to robiłem ale... Więc wgrali czysty soft i powiedzieli, że wszystko działa i telefon jest sprawny. Niestety następnego dnia działo się dokładnie to samo co poprzednio więc zadzwoniłem do nich co teraz? 

I tutaj zaczyna się robić ciekawie bo ponieważ testy nic nie wykazały to oni nic innego zrobić nie mogą i według standardów i procedur Apple telefon jest sprawny!!!

 

Proszę o pomoc bo może ktoś miał podobny problem i jest jakaś jeszcze ścieżka która pozwoli na naprawę telefonu?

załączam film (nie wiem czy będzie można go wyświetlić) gdzie leżący na biurku telefon traci powoli zasięg, później nie ma go w ogóle a za chwilę ma pełny zasięg.

Załączone pliki



#2 ami_go

ami_go
  • 58 postów
  • SkądCaerdydd

Napisano 22 sierpnia 2024 - 10:45

Czy tak się dzieje gdziekolwiek jesteś?



#3 winmaciek

winmaciek
  • 6 642 postów
  • Płeć:

Napisano 24 sierpnia 2024 - 08:06

Jeśli dzieje się to w jednym miejscu, to coś może być „z miejscem”. Albo BTS-y operatorów coś knocą albo jest np. jakieś pole elektromagnetyczne, które wchodzi w interferencję. A jak dzieje się to w różnych miejscach, to bardziej bym telefon obstawiał. Można spróbować uderzyć do jakiegoś ogarniętego serwisu i zademonstrować im ten problem na żywo. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#4 goldmaster

goldmaster
  • 15 postów

Napisano 25 sierpnia 2024 - 10:37

Tak się dzieje niezależnie od lokalizacji. Apple zamówiło kuriera i telefon pojedzie do Czech. Problemem jest to że testy Apple są robione bez karty SIM i wychodzi w nich że wszystko jest sprawne. W serwisie powiedzieli żeby się nie cieszyć bo w Czechach zrobią dokładnie takie same testy jak u nich. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych