Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Tragiczna jakość odtwarzania i ciągłe zatrzymywanie się odtwarzania na MacOS


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marius Bienius

Marius Bienius
  • 121 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 24 lipca 2024 - 17:52

Cześć :)

 

Jak w temacie. 

Mam światłowodowe łącze 1G, więc to raczej nie wina internetu. Z resztą Netflix, Max, Prime działają bez żadnego problemu.

Apple TV jest jedyna platformą z którą mam problemy. Praktycznie nie da się oglądać. Jakbym oglądał coś z internetu 15 lat temu.

Zamarza, buforuje, jakość obrazu pozostawia wiele do życzenia. 

Przeglądnąłem ustawienia – nic konkretnego nie znalazłem.

To jakiś ogólny problem? Zauważacie coś takiego u siebie?


 Studio M2, Mini M1, iPhone 13


#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 760 postów
  • Płeć:

Napisano 24 lipca 2024 - 18:32

  1. Źle działa przez stronę, w aplikacji, czy tu i tu?
  2. Jak sytuacja wygląda na innych urządzeniach (np. na iPhonie)?

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 Marius Bienius

Marius Bienius
  • 121 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 24 lipca 2024 - 18:53

Przepraszam, zapomniałem napisać, że wygląda na to, że tylko w aplikacji Maca. 

Na iPhonie wcześniej nie sprawdzałem, ale teraz widzę, że działa.


 Studio M2, Mini M1, iPhone 13


#4 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 827 postów

Napisano 24 lipca 2024 - 20:07

Dostęp do różnych serwisów realizowany jest różnymi drogami. Dostawca Internetu może dla jednego serwisu mieć węzeł CDN u siebie, a inny ciągnąć przez ocean dookoła świata. I mnie akurat jest dobrze. Możesz spróbować swojego kompa z innym netem (np. Tethering z iPhone), możesz też spróbować zmienić DNS np, na 8.8.8.8 jeśli masz ustawiony DNS od dostawcy neta. Dodam, że 1G to masz do swojego dostawcy a ten ma różną łącza i niekoniecznie wszędzie jest szybko. 



#5 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 903 postów
  • Płeć:

Napisano 24 lipca 2024 - 20:10

Dostęp do różnych serwisów realizowany jest różnymi drogami. Dostawca Internetu może dla jednego serwisu mieć węzeł CDN u siebie, a inny ciągnąć przez ocean dookoła świata.

Niby tak, ale na iPhone mu działa ok (zakładam, że w tej samej sieci). Oczywiście i tak warto sprawdzić z innym dostawcą.

 

PS. U mnie na Maku działa normalnie.



#6 Marius Bienius

Marius Bienius
  • 121 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 25 lipca 2024 - 04:35

Jedna rzecz mnie jeszcze zastanowiła. Czemu na iPhonie działa bez problemu? Pomyślałem, że odepnę Maca od kabla.

Puściłem przez wi-fi i jak ręką odjął. Aplikacja działa normalnie, jakość bardzo dobra, nic się nie buforuje, nic nie zamarza.

Czyli wygląda to tak, jakby problem był po kablu. Nie rozumiem tego.


 Studio M2, Mini M1, iPhone 13





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych