Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jak zresetować iPhone, najlepiej zdalnie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szemot

Szemot
  • 1 548 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 czerwca 2024 - 14:29

Cześć wszystkim.

 

Mam IP14PM na najnowszej wersji iOS17. Skończyłem właśnie robić backup jego danych na MacBooku, wziąłem telefon do ręki i nagle zapalił się ekran na biało świecąc się z maksymalną jasnością. Nie dało się w ogóle nic zrobić z telefonem. Poleżał sobie tak z 5 min i ekran zrobił się czarny. Telefon jakby reaguje bo jeśli nacisnę przycisk podgłaśniania oraz boczny prawy na raz no to czuć wibracjami, że włącza się odliczanie do alarmu. Ale tylko wibracje czuć, bez dźwięku. Jak przetrzymam przez sekundę prawy przycisk boczny to słyszę drżenie telefonu tak jakby włączała się Siri. Niestety nie chce mi ona zresetować tel. Nie uruchamia też żadnej muzyki. Jak wszedłem na MacBooku w aplikację find my, to mogę odtworzyć dźwięk iPhone'a ale niestety nie mogę go tam zresetować chociaż kiedyś wydawało mi się że jest taka możliwość. Nie wiem czy padł wyświetlacz, czy po prostu kwestia zawieszenia się i wymaga po prostu restartu. W najgorszym wypadku przez opcję find my wymaże ten telefon i przywrócę potem kopie bezpieczeństwa ale wolałbym uniknąć tego, gdyż tak naprawdę to kilka godzin straconego czasu. Zwłaszcza kiedy telefon już jest gotowy i instalowanie wszystkich aplikacji, konfigurowanie aplikacji bankowych, Apple Pay, mObywatel. To niby wszystko takie bezproblemowe i bez obsługowe a tak naprawdę pochłania kilka godzin czasu. Znalazłem w Internecie instrukcje jak zresetować iPhone'a przez szybkie naciśnięcie podgłaśniania, potem przyciszania a potem przytrzymać prawy przycisk boczny aż pojawi się jabłuszko. Skoro jabłuszko się nie pojawia, no to próbowałem ten przycisk boczny trzymać sekundę potem 5 s, potem 10 s. Ale nic się nie dzieje. Czy znacie jakąś inną alternatywę do restartu, lub jakoś inaczej możecie poradzić?  Z góry dziękuję


 iPhone 14ProMax (256), MacBookPro16 M3Pro  AirPods2Pro  ATV 4K 2gen (64),  2x HomePod Mini,  iPodTouch3Gen (32),  AirTag, 


#2 Regiss

Regiss
  • 2 911 postów
  • SkądRadom

Napisano 25 czerwca 2024 - 15:31

Zainstaluj 3utools, tam można wprowadzić telefon w tryb awaryjny. Zobaczysz czy na ekranie się coś pojawi. Powinien kabelek z kompem. Jak się nie pojawi to znaczy że ekran zdechł i serwis tylko.
Tam też można łatwo wgrać oprogramowanie na nowo.

iPhone 15 Pro


#3 Szemot

Szemot
  • 1 548 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 czerwca 2024 - 15:57

Zainstaluj 3utools, tam można wprowadzić telefon w tryb awaryjny. Zobaczysz czy na ekranie się coś pojawi. Powinien kabelek z kompem. Jak się nie pojawi to znaczy że ekran zdechł i serwis tylko.
Tam też można łatwo wgrać oprogramowanie na nowo.

Wiesz co, w międzyczasie udało mi się odblokować ekran wykonując takie ruchy jak ja bym normalnie robił. Wpisałem nawet kod blokady jakoś na oślep i się udało. Siri zrestartował am telefon ale niestety nic to nie dało. Słyszę że dostaje nawet SMS-y. Porę starcie znowu ekran zamienił się w żarówkę a potem przestał. Chyba niestety pozostaje mi Serwis tylko nie mam pojęcia co zrobić z wyłączeniem funkcji find my skoro bez tego serwis nie chce przyjmować sprzętu


 iPhone 14ProMax (256), MacBookPro16 M3Pro  AirPods2Pro  ATV 4K 2gen (64),  2x HomePod Mini,  iPodTouch3Gen (32),  AirTag, 


#4 Regiss

Regiss
  • 2 911 postów
  • SkądRadom

Napisano 25 czerwca 2024 - 21:08

Ta opcja działa od zawsze- na stronie iCloud.com

https://support.appl...fc0eeddd/icloud

iPhone 15 Pro


#5 winmaciek

winmaciek
  • 6 542 postów
  • Płeć:

Napisano 26 czerwca 2024 - 11:12

Jeśli tam była najnowsza wersja iOS, to nawet (podobno) nie trzeba wyłączać tego Find My permanentnie, przy próbie usunięcia urządzenia powinno się spytać o repair mode. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#6 Szemot

Szemot
  • 1 548 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 26 czerwca 2024 - 12:02

Ok dzięki. Udało się. Strona napisała, że urządzenie będzie dziś wyłączone, a nie że zostało, co mnie dziwi. Oddałem do serwisu i w sumie nadal widzę je na liście. Nadal mogle odtworzyć dźwięk ;-) Dziwne. No cóż.... 1-2 tyg czekania i 2300 za naprawę. koszmar. Bez telefonu jak bez ręki


 iPhone 14ProMax (256), MacBookPro16 M3Pro  AirPods2Pro  ATV 4K 2gen (64),  2x HomePod Mini,  iPodTouch3Gen (32),  AirTag, 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 7

0 użytkowników, 6 gości, 0 anonimowych


    Google (1)