Mam problem z Applowskim kalendarzem w MacBooku, ponieważ nie chce znajdować mi zapisanych wydarzeń ( w iPhonie mi wyszukuje ). Mam w kalendarzu zapisane auta, które codziennie robię. Wpisuję w wyszukiwarce w kalendarzu np. Suzuki i znajduje mi dzisiaj robioną Vitarę z 2021r a nie pokazuje mi Jimny z 2023r, którego robiłem w maju - Jimny jest widoczny w kalendarzu, tylko nie wyszukuje mi tego wydarzenia. Z innymi markami jest podobnie. Kalendarz Google wynajduje mi prawidłowo wszystkie wydarzenia. Czy coś mam źle ustawione ?
 
	MacBook Pro 2022 - kalendarz nie wyszukuje mi wydarzeń
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 06 czerwca 2024 - 21:23
iPhone 17 Pro Max / MacBook Pro 13" M2 2022 / Apple Watch Ultra 3 / AirPods Pro 3 gen.
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 29 października 2024 - 19:50
Dziś mnie tknęło i znowu zacząłem drążyć temat NIEWYSZUKIWANIA zapisanych w kalendarzu wydarzeń i ... znowu poległem. Nie rozumiem o co chodzi - wpisuję w kalendarzową SZUKAJKĘ nazwę wydarzenia i mam brak wyników, szok.
Załączone pliki
Użytkownik slaweuszek edytował ten post 29 października 2024 - 19:54
iPhone 17 Pro Max / MacBook Pro 13" M2 2022 / Apple Watch Ultra 3 / AirPods Pro 3 gen.
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 29 października 2024 - 22:12
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 29 października 2024 - 22:49
Możesz jaśniej, bo nie bardzo wiem o co chodzi  
iPhone 17 Pro Max / MacBook Pro 13" M2 2022 / Apple Watch Ultra 3 / AirPods Pro 3 gen.
			
				
					
						
					
					#5
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 30 października 2024 - 01:05
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
			
				
					
						
					
					#6
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 30 października 2024 - 20:36
Dzięki. Niestety, albo to nie działa albo jestem debilem i nie potrafię tego zrobić. Zamówiłem kontakt z doradcą od Apple, zobaczymy co on wymyśli.
iPhone 17 Pro Max / MacBook Pro 13" M2 2022 / Apple Watch Ultra 3 / AirPods Pro 3 gen.
			
				
					
						
					
					#7
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 31 października 2024 - 10:09
Można jeszcze spróbować wyłączyć synchronizację kalendarzy dla danego konta na problematycznym urządzeniu i włączyć jeszcze raz.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych



 
			
			
			
				 
			
			
 
				
				
			 
			
			








