Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Apple ID- brak urządzeń


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 daner77

daner77
  • 15 posts

Posted 01 June 2024 - 14:08

Witam.

Mam, jak mi się wydaję, niecodzienny problem. Zniknęły mi z apple id moje urządzenia. Jak wchodzę przez strone www to jest info

"Nie udało się ukończyć tej czynności z powodu błędu 500, a wchodząc w urządzenia mam info "Brak urządzeń

Brak urządzeń powiązanych z Twoim Apple ID. Gdy zalogujesz się na urządzeniu za pomocą swojego Apple ID, pojawi się ono tutaj
.

Na macu, w miejscu gdzie powinny być urządzenia jest info "nie udało się wczytać urządzeń", na telefonie "lista niedostępna"

Wszystkie urządzenia są zalogowane do jednego id, nie mam więcej kont.

Wczoraj spędziłem 3 godz na rozmowie z suportem i nic nie zdziałali. Resetowałem ustawienia, zmieniałem hasło, ponowne uruchamianie i nic, technicy rozłożyli ręce.

Spotkał się ktoś z czymś podobnym?

 
 

 

Attached Files



#2 Krzysiek Radek

Krzysiek Radek
  • 1 posts

Posted 03 June 2024 - 10:06

Cześć,

mam to samo :-/

na koncie Apple przez przeglądarkę w kompie mam: "Brak urządzeń powiązanych z Twoim Apple ID. Gdy zalogujesz się na urządzeniu za pomocą swojego Apple ID, pojawi się ono tutaj."

a w iPhone'ie mam " Lista niedostępna".

 

nie wiem od kiedy, ale dzisiaj to zauważyłem.

Udało Ci się jakoś rozwiązać ten problem ?

pzdr

Krzysiek



#3 daner77

daner77
  • 15 posts

Posted 03 June 2024 - 17:31

Nie udało się. Jutro ma do mnie dzwonić technik, ale jeśli znów rozmowa będzie trwała kilka godzin i będę musiał ponownie resetować urządzenia to średnio mi się to uśmiecha...

Co ciekawe, kiedy loguję się do apple id przez www to mam informację "Nie udało się ukończyć tej czynności z powodu błędu 500", a kiedy loguję się na tym samym komputerze, tej samej przeglądarce i w tej samej sieci ale na konto żony to już żadnego błedu nie ma i urządzenia żony pokazują się prawidłowo.

Poprzedni technicy z którymi rozmawiałem usilnie próbowali szukać przyczyny w moim routerze, to nie jest żaden błąd spowodowany routerem....

Wygląda to tak jakby z tym konkretnym apple id był jakiś problem



#4 daner77

daner77
  • 15 posts

Posted 04 June 2024 - 09:28

Dziś, jakimś cudem urządzenia wróciły, brak jeszcze airpodsów, ale może wrócą jak je uruchomię. 

Nie mam pojęcia co było przyczyną ale na pewno nie router, jak sugerował support.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users