Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple ID- brak urządzeń


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 daner77

daner77
  • 19 postów

Napisano 01 czerwca 2024 - 14:08

Witam.

Mam, jak mi się wydaję, niecodzienny problem. Zniknęły mi z apple id moje urządzenia. Jak wchodzę przez strone www to jest info

"Nie udało się ukończyć tej czynności z powodu błędu 500, a wchodząc w urządzenia mam info "Brak urządzeń

Brak urządzeń powiązanych z Twoim Apple ID. Gdy zalogujesz się na urządzeniu za pomocą swojego Apple ID, pojawi się ono tutaj
.

Na macu, w miejscu gdzie powinny być urządzenia jest info "nie udało się wczytać urządzeń", na telefonie "lista niedostępna"

Wszystkie urządzenia są zalogowane do jednego id, nie mam więcej kont.

Wczoraj spędziłem 3 godz na rozmowie z suportem i nic nie zdziałali. Resetowałem ustawienia, zmieniałem hasło, ponowne uruchamianie i nic, technicy rozłożyli ręce.

Spotkał się ktoś z czymś podobnym?

 
 

 

Załączone pliki



#2 Krzysiek Radek

Krzysiek Radek
  • 1 postów

Napisano 03 czerwca 2024 - 10:06

Cześć,

mam to samo :-/

na koncie Apple przez przeglądarkę w kompie mam: "Brak urządzeń powiązanych z Twoim Apple ID. Gdy zalogujesz się na urządzeniu za pomocą swojego Apple ID, pojawi się ono tutaj."

a w iPhone'ie mam " Lista niedostępna".

 

nie wiem od kiedy, ale dzisiaj to zauważyłem.

Udało Ci się jakoś rozwiązać ten problem ?

pzdr

Krzysiek



#3 daner77

daner77
  • 19 postów

Napisano 03 czerwca 2024 - 17:31

Nie udało się. Jutro ma do mnie dzwonić technik, ale jeśli znów rozmowa będzie trwała kilka godzin i będę musiał ponownie resetować urządzenia to średnio mi się to uśmiecha...

Co ciekawe, kiedy loguję się do apple id przez www to mam informację "Nie udało się ukończyć tej czynności z powodu błędu 500", a kiedy loguję się na tym samym komputerze, tej samej przeglądarce i w tej samej sieci ale na konto żony to już żadnego błedu nie ma i urządzenia żony pokazują się prawidłowo.

Poprzedni technicy z którymi rozmawiałem usilnie próbowali szukać przyczyny w moim routerze, to nie jest żaden błąd spowodowany routerem....

Wygląda to tak jakby z tym konkretnym apple id był jakiś problem



#4 daner77

daner77
  • 19 postów

Napisano 04 czerwca 2024 - 09:28

Dziś, jakimś cudem urządzenia wróciły, brak jeszcze airpodsów, ale może wrócą jak je uruchomię. 

Nie mam pojęcia co było przyczyną ale na pewno nie router, jak sugerował support.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych