Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ipad 2 Netflix brak możliwości logowania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 wood60

wood60
  • 9 postów

Napisano 31 maja 2024 - 09:15

Witam, posiadam iPad. 2 wersja 9.3.5, do niedawna działał Netflix bez problemu. Od kilku dni mam problem z zalogowaniem ( błędne hasło lub login). Może ktoś wie jak rozwiązać taki problem??? Z góry dziękuję za pomoc.

#2 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 907 postów
  • Płeć:

Napisano 31 maja 2024 - 09:24

Standardowych rozwiązań próbowałeś? https://help.netflix.../pl/node/131862



#3 wood60

wood60
  • 9 postów

Napisano 01 czerwca 2024 - 07:03

Niestety standardowe rozwiązania nie działają

#4 Gregory

Gregory


  • 2 732 postów
  • Skądᴧ̊

Napisano 03 czerwca 2024 - 09:29

iPad 2 z systemem 9.3.5 to starożytny sprzęt sprzed 10 lat, na którym na pewno nie można zainstalować bieżącej apki Netfliksa… Pewnie coś zmienili albo wyekspirowały jakieś certyfikaty i stara apka przestała działać.


PYM Player 8.2.1 — działa od Cataliny po Sonomę

Klawiatura PYM też jest fajna – ma przecinek na klawiaturze numerycznej, twardy łącznik, jabłko  i symbol bitcoina ₿

VR, AR, XR – wszystko, co potrzebujecie wiedzieć, i czego nie potrzebujecie też.

> [ pym.uce.pl ]


#5 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 907 postów
  • Płeć:

Napisano 03 czerwca 2024 - 11:05

iPad 2 z systemem 9.3.5 to starożytny sprzęt sprzed 10 lat, na którym na pewno nie można zainstalować bieżącej apki Netfliksa… Pewnie coś zmienili albo wyekspirowały jakieś certyfikaty i stara apka przestała działać.

https://help.netflix...ed in the past.

„The Netflix app is available on iPhone, iPad, and iPod touch with iOS 16 or later, and is compatible with devices with iOS 5 or later that have already downloaded the Netflix app.”

Tyle mówi na ten temat oficjalna strona wsparcia Netflix.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych