Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zaminię nowe Airpods Pro 3 na Airpods Pro 2 (faktura, gwarancja)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Kasia Szmidt

Kasia Szmidt
  • 6 postów

Napisano 09 maja 2024 - 09:57

Dzień dobry, zamówiłam przez pomyłkę Airpods Pro 3 zamiast Pro 2. Ponieważ to produkt higieniczny nie mogę ich zwrócić.

Słuchawki zostały kupione na fakturę VAT 2 dni temu. Są naturalnie na gwarancji. Opakowanie jest otwarte ale nie zostały podłączone do icloud'a.

 

Zamienię na słuchawki Aiprods 2 (oryginalne, nowe lub jak nowe, FV mile widziana). Ładowarki nie potrzebuję. Najchętnie w Warszawie.


Użytkownik Kasia Szmidt edytował ten post 09 maja 2024 - 09:58





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych